هفته نهم لیگ دسته اول؛

تداوم صدرنشینی گل گهر در روز ناکامی‌ اکسین البرز

هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری ۳ بازی آغای شد.

تداوم صدزنشینی گل گهر در روز ادامه ناکامی های اکسینبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (یک شنبه) با برگزاری ۳ بازی آغای شد که در مهم‌ترین بازی جدال قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان با تساوی ۳ - ۳ پایان یافت.

در این بازی که از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در ورزشگاه میانرود شیراز برگزار شد جواد عباسی (۴۶ و ۷۲) و محمد میری (۶۲) برای قشقایی و پیمان رنجبری (۲۲ و ۶۰) و مهرداد آوخ (۶۷) برای گل گهر گلزنی کردند. با این تساوی شاگردان وینگو بگوویج در تیم گل گهر با ۱۷ امتیاز صدر جدول را حفظ کردند و شیرازی‌ها هم در رتبه ششم جای گرفتند.

در اولین بازی این هفته شاگردان فراز کمالوتد در تیم اکسین البرز در خانه مس رفسنجان مقابل این تیم قرار گرفتند و با توجه به تساوی یک بر یک در این دیدار برای پنجمین بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام ماندند. علی اکبر حیدری نیا (۳۵) برای رفسنجانی‌ها و فرید محمدی زاده (۳۹) برای البرز نشینان موفق به گلزنی شدند. شاگردان میشو کریستیچوویچ با این تساوی خانگی ۶ امتیازی شده و در رتبه یازدهم باقی ماندند، اما اکسین ۱۲ امتیازی هم تا پیش از ادامه رقابت‌های هفته نهم در جایگاه پنجم ایستاد.

در آخرین بازی امروز هم خونه به خونه بابل در خانه خود شاهین شهرداری بوشهر را با تساوی بدون گل متوقف کرد. شاگردان علی نظرمحمدی در تیم بابلی با این نتیجه ۵ امتیازی شده و همچنان بالاتر از ملوان قعرنشین در جایگاه پانزدهم جای گرفتند، اما تیم محمود فکری با ۱۴ امتیاز جایگاهش در رده سوم را حفظ کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار