مدال آوران استان قزوین در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مراسمی تجلیل شدند.

تجلیل از مدال آوران استان قزوین در بازی های پارآسیاییبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ در مراسمی از حسین فرزانه دارنده مدال طلا در والیبال نشسته، محسن جلیلوند دارنده مدال طلای در گلبال، علیرضا قورچی بیگی دارنده مدال نقره در شطرنج نابینایان و کم بینایان، سمیرا جلیلوند دارنده مدال برنز در گلبال بانوان و کامران یزدی نفر چهارم در رشته دو و میدانی مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از جبرئیل عبادی مربی تیم تیراندازی با کمان و مجید نظامی داور بین المللی تیراندازی در بازی‌های پارآسیایی قدردانی شد.

در ادامه این مراسم از رتبه‌های اول تا سوم، سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان دولت تجلیل شد.

علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: امسال ۱۹ ورزشکار از استان قزوین در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور یافتند که از این تعداد ۸ نفر موفق به کسب مدال شدند.

علایی مقدم افزود: برای دارندگان مدال طلا ۳۰ میلیون، مدال نقره ۲۰ میلیون و برای مدال برنز ۱۵ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در دو مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی و پارآسیایی، به ورزشکاران ۲۸۰ تا ۲۹۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به مسابقات ۲۰۲۰ افزود: ورزشکاران استان با حضور در این مسابقات شانس کسب مدال را دارند.

علایی مقدم گفت: در سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان دولت هم، امسال هزار و ۲۰۰ ورزشکار در ۹ رشته با یکدیگر رقابت کردند.

به گفته وی، پارسال ۶۰۰ نفر در این مسابقات حضور یافتند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توجه به سلامتی بیان کرد.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: کسب ۸ مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی و پارآسیایی انتظارات را از ورزشکاران بیشتر می‌کند.

عبدالمحمد زاهدی افزود: پیروزی ارزشمند ورزشکاران را با هیچ معیاری نمی‌توان سنجید، اما وظیفه داریم که قدردان زحمات آنان باشیم.

انتهای پیام/

اختتامیه سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.