اعزام ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم

رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: امیرحسین گندمکار جوان کرمانشاهی به مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم که از 4 آبان ماه به مدت 3 روز در ووشی چین برگزار خواهد شد،اعزام می شود .

اعزام ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلمهمتی  رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  گفت: دومین دوره مسابقات گرنداِسلم انفرادی در 4 وزن المپیکی، 18 تا 25 آذرماه در "ووشی" چین برگزار می‌شود برهمین اساس مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها از 4 آبان ماه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
 
فدراسیون جهانی قوانین این رقابت‌ها را اعلام کرده که به شرح ذیل است:
 
 مسابقات در 3 راند 2 دقیقه‌ای برگزار می‌شود و در مرحله نیمه‌نهایی و فینال گروه مردان رقابت‌ها 5 راند 2 دقیقه‌ای است  سه نفر اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌نمایند.

 در زمان شروع شمارش ناک دان توسط سر داوربرای یک بازیکن، 3 امتیاز به حریف وی تعلق می‌گیرد.

 اختلاف 20 امتیازی و 5 اخطار در هر راند برنده آن راند را مشخص می‌کند. بعد از هر راند امتیازات و اخطارها صفر می‌شود اما تمامی اخطارها محاسبه می‌شود تا در صورت تساوی برنده را مشخص کند. در مسابقات نیمه نهایی و فینال اختلاف امتیاز در مبارزه برنده را مشخص نمی‌کند.
 
گفتنی است؛ این رقابت‌ها G2  است  و به مقام های اول تا چهارم به ترتیب 20، 12 و 7/20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و برای رتبه بندی گرنداِسلم 120، 72، 43/2 و 25/92 تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ز


 اعزام ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار