فرمول یک قهرمانی جهان؛

امید‌های همیلتون برای قهرمانی توسط رایکونن بر باد رفت

مسابقات فرمول یک گرندپری آمریکا ۲۰۱۸ با قهرمانی کیمی رایکونن از فراری به پایان رسید.

امید‌های همیلتون برای قهرمانی توسط رایکونن بر باد رفتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در جریان برگزاری مرحله هجدهم رقابت‌های فرمول یک ۲۰۱۸ که در کشور آمریکا و در پیست تگزارس برگزار شد، با قهرمانی کیمی رایکونن از تیم فراری به پایان رسید. پس از رایکونن، مکس ورشتاپن از تیم فرمول یک ردبول دوم شد و لوئیس همیلتون از مرسدس در رده سوم قرار گرفت. سباستین فتل از تیم فراری نیز که این روزها وضعیت خوبی ندارد، به جایگاه چهارم رضایت داد تا با توجه به احتساب این نتیجه تکلیف قهرمان فصل جاری به مسابقه بعدی که در مکزیک برگزار می شود، کشیده شود.

این در حالی است که رایکونن در حالی پیروز این رقابت شد که آخرین بار در سال 2013 و در استرالیا پیروز یک مسابقه شده بود. در ضمن یکی از نکات عجیب این مسابقه این بود که فتل در همان دورهای ابتدایی به علت برخورد با ریکیاردو تا رده چهاردهم سقوط کرد اما با تلاش فراوان به جمع پیشتازان بازگشت تا همچنان در رقابت باقی بماند.

همچنین لکرک، دنیل ریکیاردو، فرناندو آلونسو و رومان گروسجان رانندگانی بودند که موفق نشدند مسابقه را تا انتها به اتمام برسانند.

در جدول رده بندی مسابقات، همیلتون تا پایان این مرحله صدرنشین بلامنازع است. فتل از فراری و بوتاس از مرسدس هم در تعقب همیلتون هستند. ضمنا همیلتون این شانس را دارد تا در مسابقه هفته آینده مکزیک پنجمین قهرمانی خود در جهان را جشن بگیرد.

در جدول تیمی هم تیم های مرسدس، فراری و ردبول اول تا سوم هستند.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی همیلتون در رقابت‌های فرمول یک قهرمانی جهان

دوویزیوسو فاتح گرندپری چک شد

فراری پشت مرسدس/همیلتون همچنان صدرنشین


انتهای پیام/

نتایج   فرمول  یک گرند پری 2018 آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار