وزیر مختار سفارت غنا فردا میهمان اراک + برنامه‌ها

وزیر مختار سفارت جمهوری غنا در ایران فردا به استان مرکزی سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سعید بیگ زاده مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی از سفر "امیدومحمد کارانده" وزیر مختار سفارت جمهوری غنا در ایران به اراک خبرداد.

بیگ زاده افزود: وزیر مختار سفارت غنا فردا یکم آبان به استان مرکزی سفر می‌کند و از مهمترین اهداف این سفر تقویت همکاری تجاری استان مرکزی با حوزه غرب و شرق آفریقا و تلاش برای توسعه بازاریابی و بازارسازی است.

وی اضافه کرد: "امیدومحمد کارانده" در سفر خود به استان مرکزی در نشست مشترک با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی شرکت می‌کند.

 

توسعه روابط تجاری با کشور‌های آفریقایی از اهداف اصلی اتاق بازرگانی استان مرکزی

 

مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه توسعه روابط تجاری با کشور‌های مختلف قاره آفریقا از اهداف اصلی اتاق بازرگانی و بخش خصوصی است ادامه داد: تا کنون اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تنوع آب و هوایی، دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، نیروی کار نامحدود و ارزان قیمت از مهمترین ویژگی‌های استان مرکزی برای سرمایه گذاری خارجی است.

جمهوری غنا با ۲۷ میلیون نفر جمعیت در قاره آفریقا قرار دارد.

استان مرکزی با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی یکی از قطب‌های مهم صنعت کشور است.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.