پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته‌امداد لرستان

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان گفت: امسال بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار داریم که بنا است به صورت تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار مددجویان استان قرار دهیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛جاسم محمدی فارسانی،مدیرکل کمیته‌امداد لرستان گفت: امسال بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار داریم که بنا است به صورت تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار مددجویان استان قرار دهیم.

 

جاسم محمدی فارسانی در رابطه با تسهیلات خوداشتغالی کمیته‌امداد اظهار داشت: امسال بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار داریم که بنا است به صورت تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار مددجویان کمیته‌امداد قرار دهیم که از این ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار ۸۳ میلیارد آن به ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها و مناطق عشایری اختصاص می‌یابد.

 

وی افزود: درصد هستیم اشتغال مددجویان را به سمت فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان مانند کشاورزی، دامپروری، معدن و سنگ‌های تزئینی و کشت گیاهان دارویی و زعفران، ببریم.

 

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان عنوان کرد: براساس تغییراتی که در سال ۹۷ ایجاد شده، مددجویانی که خودکفا می‌شوند تا زمانی‌که درآمد آن‌ها از محل این طرح‌ها به حداقل حقوق و دستمزد یعنی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نرسد، معیشت آن‌ها قطع نمی‌شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت اجاره و ودیعه مسکن، رقم خوبی از طرف مرکز به کمیته‌امداد لرستان اختصاص داده شده تا خانواده‌های تحت پوشش از نظر اجاره مسکن نگرانی نداشته باشند.

 

فارسانی با بیان اینکه تا پایان مهرماه تعهداتی داریم که باید اجرایی شود، گفت: در بحث بیماران صعب‌العلاج و سرطانی، باید کمک کنیم از لحاظ دارو و درمان دغدغه‌ای نداشته باشند، همچنین تا پایان مهرماه باید هیچ گونه پشت نوبتی جهیزیه نداشته باشیم و افراد پشت نوبتی که مددکاران استحقاق آن‌ها را تشخیص داده‌اند باید تا پایان مهرماه تحت پوشش قرار بگیرند تا هیچ‌گونه پشت نوبتی مستمری‌بگیر نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/ب

 

تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته‌امداد لرستان پرداخت می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار