مدیرکل کمیته امداد لرستان اظهار کرد: ۱۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند، این درحالی است که سال گذشته ۱۳۰۰ نفر از مددجویان به این سفر معنوی اعزام شده بودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛جاسم محمدی‌فارسانی،مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت : ۱۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند، این درحالی است که سال گذشته ۱۳۰۰ نفر از مددجویان به این سفر معنوی اعزام شده بودند.

 

 جاسم محمدی‌فارسانی، با بیان اینکه هدف از اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی تقویت باور‌های دینی، اعتقادی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانوار‌های تحت حمایت است، اظهار کرد: ۱۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

وی به کمک‌هزینه پرداختی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: برای هر یک از مددجویانی که پیاده‌روی اربعین اعزام شوند ۳۴۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده یکم تا پانزدهم آبان ماه مددجویان تحت حمایت به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

محمدی فارسانی در خصوص نحوه مشارکت خیران برای اعزام مددجویان تحت حمایت به اردو‌های زیارتی گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت شوق زیارت به نشانی shogheziarat.ir مراجعه یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* کمک‌های های خود برای اعزام مددجویانی که تاکنون به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند اهدا کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به زیارت اربعین حسینی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ب

 

اعزام ۱۵۰۰ مددجوی لرستانی به پیاده‌روی اربعین حسینی

برچسب ها: کمیته امداد ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.