اسماعیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رحمانی می‌تواند ارتباط میان صنعت و دانشگاه را تقویت کند

عضو کمیسیون صنایع گفت: وزیر پیشنهادی صمت باتوجه به سابقه موفق در تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند این مسئله را تقویت بخشد.

رحمانی می‌تواند ارتباط میان صنعت و دانشگاه را قوت ببخشدداریوش اسماعیلی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: رضا رحمانی در حوزه صنعت سابقه اجرایی قوی دارد و مدتی نیز در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون صنایع حضور داشت که در این مدت باعث پیشرفت بسیاری در حوزه صنعت شد.

وی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت صنعت مدتی نیز به عنوان قائم مقام وزیر صنعت سوابق درخشانی داشته است.

اسماعیلی تصریح کرد: رحمانی در مدت زمانی که در مجلس شورای اسلامی نماینده بود تلاش کرد تا ارتباط میان دانشگاه و حوزه صنعت را قوت ببخشد، لذا امیدواریم که با حضور او در وزارت صمت این اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که رحمانی می‌تواند با حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رونق خوبی در این حوزه ایجاد کند.

گفتنی است؛ رئیس‌جمهور روز گذشته با ارسال نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی کار، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و اقتصاد و دارایی  را معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار