راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب شرب در شهرستان جوانرود

مدیر امور آبفای جوانرود از راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب شرب این شهرستان با پیگیری مسئولان مربوطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی رحمانی مدیر امور آبفای جوانرود گفت : ایستگاه پمپاژ آب شرب جوانرود با پیگیری مسؤولان مربوطه این شهرستان مجدداً راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تابلو‌های برق تأسیسات ایستگاه پمپاژ چشمه کاوات (منبع آب شرب جوانرود) که بر اثر بارش شدید باران همراه با رعد و برق شدید، دچار خسارات و آسیب شده بود، گفت: این ایستگاه بدون قطعی آب و یا وقفه کادر تخصصی شرکت، مجدداً راه اندازی و با تلاش شبانه‌روزی پرسنل آبفا این شهرستان وارد مدار بهره برداری شده است.

رحمانی افزود : شرایط تسریع در راه‌اندازی آن فراهم شد، همچنین سه عدد تابلو برق به طور کامل سرویس و تعویض لوازم آن نیز انجام گرفت.

وی تاسیسات برقی ایستگاه پمپاژ را نیازمند بازنگری دانست و بیان کرد : به منظور جلوگیری از تکرار احتمالی رویداد و نیز تجهیز کامل ایستگاه پمپاژ از نظر ایمنی، با تامین منابع مالی، عملیات اجرایی در دست اقدام قرار می‌گیرد.

مدیر امور آبفای جوانرود اظهار داشت: تاسیسات مکانیکی ایستگاه پمپاژ، با توجه به فرسودگی و بالا بودن هزینه نگهداری آن نیمه دوم سال جاری، از مدار بهره برداری خارج و به صورت اساسی بهسازی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تسریع تجهیز کامل ایستگاه پمپاژ آب شرب جوانرود

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار