رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان درباره صدور بخشنامه‌ای مبنی بر ممنوعیت سفر معلمان به کربلا در ایام اربعین توضیح داد.

اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به ایام اربعین توجه  شور و شوق برای سفر کربلا و زیارت دوچندان می شود بر همین اساس بخشی از مردم در این روزها زائر کربلا می شوند به همین منظور بخشنامه ای در فضای مجازی به تدریج در حال فراگیری است که نشان می دهد آموزش و پرورش دزفول با اعزام  معلمان به کربلا و اخذ مرخصی برای این سفر مخالفت می کند بر همین اساس علت و صحت و سقم این قضیه را با آموزش و پرورش خوزستان در میان گذاشتیم.

نوری زاده رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ماجرای بخشنامه‌ای که در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت معلمان دزفولی برای سفر به کربلا در ایام اربعین منتشر شده است، اظهار کرد: با توجه به متن این بخشنامه هیچ گونه ممنوعیت برای سفر به کربلا وجود ندارد و شیطنت‌های رسانه‌ای چنین برداشتی را داشته اند.

وی ادامه داد: براساس قانون مرخصی استحقاقی زیارتی صرفا برای حج تمتع در نظر گرفته شده است، اما برای سایر سفر‌ها همکاران معلم می‌توانند از مرخصی عادی بهره بگیرند.

نوروزی زاده تصریح کرد: با توجه به مسئولیت خطیر معلمان و جلوگیری از خالی نماندن کلاس‌های درس، مرخصی استحقاقی برای سفر‌های غیر حج تمتع در نظر گرفته نشده است بنابراین ممنوعیتی برای سفر کربلا به مناسبت اربعین نداریم.

انتهای پیام /

ماجرای ممنوعیت سفر فرهنگیان به کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
کلیه ادارت و سازمان ها اجازه به معلمان نمی دهند و بازرسی مدیر مواخذه می کند و این چند سال است که بخشنامه صادر می شود و بازدید می ایند و غیبت غیرموجه برای دبیر می زنند
قبول ندارید یک مدرسه بروید و سایت همگام باز کنید و بخشنامه های هر سال نگاه کنید
-
حسین
۱۱:۴۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
در حال حاضر کمبود معلم در مدارس زیاد احساس میشه بدنه آموزش پرورش پیر شده در سالهای آینده عده زیادی از فرهنگیان بازنشسته می شوند بهترین گزینه برای سفرهای زیارتی وسیاحتی عید نوروز وتابستانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
کدام واجب تر است کلاس یا سفر آنهم برای معلمی که سه ماه تابستان را بیکار بوده یک ماه بهار را و یک ماه هم امتحانات نیمسال اول را؟ چرا باید دو هفته کلاس برای سفر معلم تعطیل شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
معلم در تابستان کلاس ضمن خدمت دارد طرح درس روزانه ماهانه و سالانه باید درست کند ،معلم در تابستان در برنامه سالانه و تقویم اجرایی به مدیر برنامه دهد
معلم همیشه برنامه قبل و در حین و بعد آموزش در کلاس برنامه باید بدهد
شعار تعطیل تابستانی فقط برای تخریب معلمه
شما که خیلی پر کار هستین چرا همیشه و در تمام پست ها به معلمان گیر میدی
آخرین اخبار