دایی: پرسپولیس نباید فرصت قهرمانی در آسیا را از دست بدهد

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: پرسپولیس فرصت مناسبی برای کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد که نباید آن را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت AFC ؛ علی دایی،  برترین گلزن فوتبال ملی جهان اعتقاد دارد پرسپولیس که در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر است نباید فرصت خود برای کسب نخستین قهرمانی در این رقابت ها را از دست بدهد.

پرسپولیس در بازی رفت این مرحله السد را در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با تک گل علی علیپور شکست داد و اکنون در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان قرار دارد.

علی دایی که  در حال حاضر سرمربی سایپا است بین سال های 96 تا 97 برای السد سابقه بازی دارد و به دنبال حضور در فوتبال قطر، آلمان و امارات بار دیگر یک فصل برای پرسپولیس بازی کرد. 

او معتقد است پرسپولیس بازی بسیار سختی پیش رو دارد و برای کسب نتیجه لازم در دیدار با السد به سختی تلاش کند.

دایی اظهار داشت: پرسپولیس برای حضور در مرحله نیمه نهایی بسیار خوب عمل کرده است و بازی های این تیم در دور برگشت لیگ قهرمانان نشان می دهد  تیمی حرفه ای است و مربی سرحالی دارد.  مدت هاست از آخرین قهرمانی تیم های ایرانی در آسیا می گذرد اما پرسپولیس اکنون فرصت مناسبی برای قهرمانی دارد که نباید آن را از دست بدهد.

دایی تنها یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است. او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2006 برای تیم صباباتری پنج گل به ثمر رساند اما این تیم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. این مربی 49 ساله همچنین در لیگ قهرمانان فصل 2011 سرمربیگری پرسپولیس را برعهده داشت که در 16 دوره برگزاری این رقابت ها موفقیتی به دست نیاورده است. با این وجود پرسپولیس اکنون به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده و بازیکنانی را در اختیار دارد که در مراحل قبلی نتیجه بازی مقابل الجزیره امارات و الدحیل قطر را تغییر داده اند.

دایی درباره بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس بازیکنان برجسته ای دارد. علیرضا بیرانوند، دروازه بان اول تیم ملی ایران است و سید جلال حسینی خط دفاعی را به خوبی مدیریت می کند. همچنین علی علیپور هم در سال جاری به این تیم کمک کرده است و عملکرد بسیار خوبی دارد. تیم های ایرانی حتی در صورت شکست هم تسلیم نمی شوند. به خصوص پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی هواداران بی شماری دارد و همین امر کار رقیبان را سخت می کند.

اسطوره فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: من  2 دوره برای پرسپولیس بازی کرده ام و می دانم چگونه هواداران بازیکنان را به جلو هدایت کرده و به آنها اعتماد به نفس می دهند. حتی زمانیکه باشگاه مشکلات زیادی دارد هواداران برای رفع آن تلاش می کنند و این امر یکی از مزیت های پرسپولیس نسبت به هر باشگاه دیگری است.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ایران - السد قطر / سرخ پوشان در یک قدمی طلسم شکنی/جهنم آزادی آماده جشن صعود

برگزاری آخرین جلسه تمرینی شاگردان برانکو در آزادی

اتوبوس، به نام پرسپولیس به کام فروشنده! /قرارداد ورزشگاه کاظمی تمدید می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات علی دایی درباره دیدار پرسپولیس- السد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار