طی تذکری در صحن:

جعفرزاده: 400 هزار ایثارگر به دلیل مصوبه غیرقانونی دولت در بحث بیمه سرگردان شده‌اند/ مطهری: هیئت تطبیق قوانین این مصوبه را بررسی کند

عضو فراکسیون ایثارگران و جانبازان گفت: 400 هزار ایثارگر از امروز صبح به دلیل مصوبه دولت در بیمارستان‌ها و بحث درمان سرگردان‌ شده‌اند.


جعفرزاده: 400 هزار ایثارگر به دلیل مصوبه غیرقانونی دولت در بحث بیمه سرگردان شده‌اند/ مطهری: هیئت تطبیق قوانین این مصوبه را بررسی کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت طی تذکری در صحن علنی امروز(سه‌شنبه یکم آبان ) با اشاره به مصوبه غیرقانونی دولت درباره بیمه ایثارگران گفت: چرا دولت‌ها در چهار ساله دوم به جاده خاکی می‌روند.

وی ادامه داد: بنیاد شهید مکلف به پرداخت هزینه درمان تمام ایثارگران است، اما در نیمه دوم مهر ماه دولت مصوبه‌ای را اعلام می‌کند که بر اساس آن شاغلان و بازنشستگان ایثارگر در بحث درمان به دستگاه خود مراجعه کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: این در حالی است که موافقت‌نامه‌ها رد و بدل شده و دستگاه‌ها بودجه‌ای برای پرداخت هزینه درمان به ایثارگران ندارند و از امروز اعلام شده که دیگر بنیاد شهید بیمه خدماتی به ایثارگران نمی‌پردازد.

عضو فراکسیون ایثارگران و جانبازان مجلس بیان کرد: 400 هزار ایثارگر از امروز صبح سرگردان شده‌اند و این مصوبه دولت خلاف قانون است و حتی ایثارگران برای ترخیص دچار مشکل‌ شده‌اند.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر اظهار کرد:‌ از هیئت تطبیق قوانین می‌خواهیم تا مصوبه دولت را با قوانین مطابقت دهد، گویا این یک قانون قبلی بوده اما بازگشت به قبل صلاح نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
دو سال و نیم 30 ماه جبهه در دوسال تمام خط مقدم جنگیدم و خدمت کردم ولی خدا نخواست که اتفاقی برام بیفته نه کشته بشم نه زخمی بشم...
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۳۸ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
خدا قوت خسته نباشی رزمنده
آخرین اخبار