مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از فعالیت 80 واحد خبازی کشیک ، در جهت تامین نان زائران اربعین حسینی خبر داد.

فعالیت 80 واحد خبازی استان درجهت تامین نان برای زائران اربعین

کامران سلیمان پور مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام  ، اعلام کرد : همزمان با اربعین حسینی بیش از 80 واحد خبازی در استان ایلام بصورت کشیک ، در حال تامین نان برای زائران اربعین حسینی هستند.

وی با بیان اینکه تمامی نانوایی های سطح شهر مهران بصورت کشیک مشغول پخت نان هستند تاکید کرد : در مسیر تردد زائران و در شهرستان های ایلام ، چرداول ، ایوان ، سیروان و دهلران نیز چندین واحد خبازی به صورت کشیک مشغول بکار هستند.

سلیمان پور همچنین از ذخیر سازی بیش از یک هزارو 200 تن آرد در استان ایلام برای تامین نان واحد های خبازی در مهران خبر داد  و افزود : از لحاظ تامین آرد این واحد ها هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

به گفته مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام یک تیم نظارتی در شهرستان مهران و با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، در جهت نظارت بر واحدهای خبازی این شهرستان مستقر شده که به صورت شبانه روزی بر فعالیت آنها نظارت میکند.

وی اظهار کرد : در ایام اربعین حسینی برای تامین آرد موکب های کشور عراق نیز به این کشورآرد گندم صادرات کردیم و تمهیدات لازم برای تامین آرد موکب های کشور عراق از سوی مدیریت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ه

تامین آرد واحدهای خبازی در مهران

 

برچسب ها: اربعین97 ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.