اردبیل میزبان برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی دارت

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آبان‌ماه امسال اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان دارت کشورمان به میزبانی اردبیل برپا می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مجتبی حقی‌مقدم رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی توسعه  فعالیت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی در اردبیل گفت: 9 رشته در 9 شهرستان زیر نظر هیئت استانی انجمن‌های ورزشی مشغول فعالیت هستند و تلاش و جدیت بر این است تا این فعالیت‌ها را توسعه و گسترش دهیم.

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت خوب مدیریت فدراسیون، تعامل مناسبی میان هیئت‌های استان‌ها و انجمن‌های زیرپوشش برقرار است که این مهم سبب موفقیت فدراسیون انجمن‌های ورزشی شده و در اردبیل نیز این تعامل به خوبی انجام شده است.

حقی مقدم با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در سایه همگرایی کارهای خود را به خوبی به پیش ببریم، گفت: در کنار اینکه مقوله مهم آموزش و ارتقا سطح دانش مربیان و داوران در اولویت برنامه‌های این هیئت به شمار می‌رود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل بیان کرد: اردبیل معدن استعدادهای بالقوه است و جوانان پرانرژی و با انگیزه این منطقه در رشته‌های مختلف از جمله دارت، طناب‌کشی، ورزش‌های هوایی، کیک بوکسینگ واکو، ساواته، راگبی بانوان، او اسپرت، اسپوکس و فوتبال رومیز فعال هستند.

حقی‌مقدم گفت: راه‌اندازی رشته سپک تاکرا نیز در دستور کار ما قرار دارد و در آبان‌ماه نیز اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان دارت کشورمان را میزبانی می‌کنیم و رقابت‌های منطقه چهار دارت را نیز در سرعین برگزار خواهیم کرد چرا که دارت در اردبیل جایگاه خوبی دارد و به سبب دارا بودن سالن اختصاصی، جوانان از این رشته پرطرفدار استقبال خوبی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان دارت در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار