حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند تغییر نگرش مسئولان اقتصادی هستیم

فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از انفعال در اجرای اقتصاد مقاومتی، این امر را نیازمند تغییر نگرش در مسئولان اقتصادی کشور دانست.

با نگاه غرب گرا اقتصاد مقاومتی اجرا نخواهد شدسیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اجرای دقیق و درست سند اقتصاد مقاومتی با نگاه جریان غربگرا که الگویشان اقتصاد سرمایه داری است هماهنگ نخواهد بود و به نظر می‌رسد اتفاق خاصی  در این مسئله نخواهد افتاد.

حسینی ادامه داد: باید یک تغییر نگرش در مسئولان اقتصادی کشور صورت گیرد تا شاهد نتیجه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی با اشاره به تجربه بدون دستاورد برجام و متمرکز بودن تمام توان دولت بر موضوع سیاست خارجی تصریح کرد: البته یک تجربه پنج ساله پیشروی ماست که بدانیم دلبستگی به غرب و امیدواری به آن نتیجه نداشته است.

حسینی با تاکید بر تمرکز اقتصاد درون‌زا اظهار کرد: توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور و رابطه با همسایگان راه درست و علاج خواهد بود و در غیر اینصورت راه به جایی نخواهیم برد.

شایان ذکر است کارشناسان همواره بر این مساله تاکید دارند که اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهکار جدی کشور برای برون‌رفت از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۷
اقتصاد فعلی كجا ، و اقتصاد مقاومتي كجا
آخرین اخبار