معاون فنی شرکت کنترل ترافیک تهران خبر داد؛

سامانه‌های ثبت تردد معابر ورودی و خروجی تهران افتتاح شد/ کنترل ۳ میلیون تردد از مبادی ورودی شهر

صلوتی با اشاره به افتتاح سامانه‌های ثبت تردد معابر ورودی و خروجی تهران گفت: با این سامانه می‌توانیم ۳ میلیون تردد را در مبادی ورودی کنترل کنیم.

سامانه‌های ثبت تردد معابر ورودی و خروجی تهران افتتاح شد/ کنترل 3 میلیون تردد از مبادی ورودی شهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی صلوتی‌ معاون فنی شرکت کنترل ترافیک تهران در مراسم افتتاحیه سامانه‌های ثبت تردد معابر ورودی و خروجی شهر تهران که ظهر امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در طول روز چند نوع سفر از شهرهای اقماری‌ تهران به داخل آن انجام می‌شود که ما در این پروژه بیش از 3 میلیون تردد را در ورودی‌های شهر کنترل می‌کنیم.

صلوتی‌ با بیان اینکه از تجهیز ورودی‌های شهر به پلاک‌خوان دو هدف داریم، گفت: برخی اهداف ترافیکی و برخی هم به منظور اعمال قانون است.

وی افزود: از طریق این سیستم می‌توانیم میزان ورود و خروج و ناوگان مسافری و باری شهر را کنترل کنیم.

معاون فنی شرکت کنترل ترافیک تهران در خصوص اعمال قانون تصریح کرد: با 46 سامانه که در 23 نقطه مستقر شدند، ورودی‌های شهر را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

صلوتی‌ ادامه داد: به یک هزار و 200 سامانه سطح شهر کد معاینه فنی دادیم تا خودروهای فاقد معاینه فنی شناسایی شوند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من تلاش می‌کنند تا تمام سامانه‌های ثبت تخلف مانند چراغ‌های قرمز و سایر سامانه‌ها که در مرحله اول به منظور اهدافی دیگر راه‌اندازی شده بودند، به کد معاینه فنی تجهیز شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار