معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی تنها راه حل مشکلات اقتصادی حمایت همه جانبه از فعالان بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری اظهار کرد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی استان و برون رفت از وضعیت فعلی استان اردبیل حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی است.

وی افزود: در پانزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل 5 پرونده سرمایه گذاری و واحدهای تولیدی با موضوعاتی که مربوط برخی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در استان اردبیل بود مطرح شد و تصمیمات مقتضی در راستای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اتخاذ گردید و در مجموع نیز 71 پرونده در سال جاری در این جلسه بررسی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد:روند کمک به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل بهتر شده اما مطلوب نیست برای مثال در یکی از پرونده‌های امروز مشاهده شد که سرمایه گذار تمامی موارد مطروحه و ضوابط موجود از سوی دستگاه‌های اجرایی را رعایت کرده و آمادگی کامل برای سرمایه گذاری در استان  را دارد اما هم چنان مشاهده می‌شود که برخی بهانه تراشی‌های نا بجا و بدون دلیل مانع از طی مسیر تولید و سرمایه گذاری شده است.

خدادادی ادامه داد: با توجه به آنکه تنها راه برون رفت استان اردبیل از وضعیت فعلی حمایت همه جانبه از سرمایه گذار و کارآفرین مشروع قانونی است لذا انتظار می‌رود که مسولان استانی برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال با نگاه مثبت به بحث سرمایه گذاری گام مثبتی را در راستای حل مشکلات و موانع فعالان بخش خصوصی بردارند.

انتهای پیام/ع

جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.