جابری انصاری در مسکو:

رایزنی ها برای پایان بحران در سوریه در غالب روندآستانه دنبال می شود

رایزنی ها برای پایان بحران در سوریه در غالب روندآستانهدستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور سیاسی گفت: در سفر مسکو علاوه بر رایزنی های دو جانبه در مورد تحولات منطقه به ویژه سوریه و یمن گفت‌و گو خواهد شد.
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌‌ حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی؛ در صدر هیاتی عالی رتبه برای رایزنی با مقامات روسیه و ترکیه در مورد تحولات منطقه به ویژه سوریه  یمن وارد مسکو شد.
 
جابری انصاری در مسکو‌ ‌گفت: علاوه بر رایزنی های دو جانبه ؛ تحولات منطقه ,بحران ها ی جاری به ویژه سوریه و یمن  و پایان دادن به آنها  در غالب نشست سه جانبه روند آستانه ؛ بررسی آخرین وضعیت تحولات مختلف مربوط به سوریه  در دستور کار رایزنی ها خواهد بود تا  هماهنگی های ضروری  بین سه کشور ایران؛روسیه و ترکیه در این زمینه انجام شود.
 
وی افزود: در اجلاس سه جانبه سران روند آستانه در تهران؛ با وجود اختلاف نظر ها در مورد مسئله ادلب و اولویت هایی که بین شرکای ما مطرح شد؛ در نهایت براساس راه حل پیشنهادی جمهوری اسلامی که همه جانبه بوده و براساس اعاده  حاکمیت دولت در آن منطقه و عدم کشتار  ودرگیری در نظر گرفته شده؛ مورد توافق طرفین قرار گرفت.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار