کمیسیون اروپا اولین بار با لایحه بودجه ایتالیا مخالفت کرد

کمیسیون اروپا بر سر افزایش کسری بودجه و بدهی‌های ایتالیا با لایحه بودجه این کشور برای سال ۲۰۱۹ مخالفت کرد.

افزایش کسری بودجه، دلیل اصلی مخالفت کمیسیون اروپا با ایتالیا استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ گزارش داد بروکسل اولین بار با لایحه بودجه ایتالیا مخالفت کرد. این کشور ۳ هفته فرصت دارد این لایحه را اصلاح کند.

افزایش کسری بودجه و بدهی‌های ایتالیا در لایحه بودجه این کشور برای سال ۲۰۱۹ اصلی‌ترین دلیل مخالفت کمیسیون اروپا با ایتالیا است.

گزارشگر این شبکه درباره دلایل کمیسیون اروپا برای رد بودجه پیشنهادی ایتالیا گفت: به گفته کمیسیون اروپا، بودجه پیشنهادی ایتالیا با قوانین منطبق نیست. بودجه ارائه شده از سوی ایتالیایی‌ها با توافقات انجام گرفته در زمینه بودجه با دولت قبلی این کشور در تضاد بود.

لایحه قبلی توازن در بودجه ایتالیا را تا سال ۲۰۲۰ در صورت رعایت دقیق مفاد آن تضمین می‌کرد. اما دولت جدید ایتالیا در لایحه بودجه خود بر خلاف توافقات حرکت کرده است. طرح پیشنهادی کسری بودجه را افزایش داده و به ۲.۴ درصد تولید ناخالص داخلی رسانده است.

این رقم تا سقف تعیین شده از سوی اتحادیه اروپا یعنی ۳ درصد فاصله دارد. اما از نظر اروپا، ایتالیا قصد دارد بدهی‌ها و کسری بودجه خود را افزایش دهد و این برای کمیسیون اروپا قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

مخالفت کمیسیون اروپا با بودجه سال ۲۰۱۹ ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار