نایب رئیس ستاد باز سازی عتبات عالیات استان یزد؛

روزانه ۲۴ هزار زائر در موکب‌های استان یزد در مسیر کربلا پذیرایی می‌شوند

نایب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت : ۳۳ موکب پذیرایی از زائران اربعین تشکیل شده و روزانه ۲۴ هزار نفر در موکب‌های استان در ایام اربعین اسکان و پذیرایی خواهند شد.

کاظم مشهدی بافان نایب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: ۳۳ موکب پذیرایی از زائران اربعین تشکیل شده و روزانه ۲۴ هزار نفر در موکب‌های استان یزد در ایام اربعین اسکان و پذیرایی خواهند شد.

مشهدی بافان افزود: ۲۷ موکب در شهر کربلا، ۱ موکب در نجف، ۲ موکب در کاظمین، ۲ موکب در مسیر نجف به کربلا و ۱ موکب در مرز چذابه حضور دارند که خدمات خود را از دهم ماه صفر آغاز و تا ۲۵ این ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده روزانه ۱۵ هزار نفر در کربلا، ۵ هزار نفر در مرز چذابه، ۳ هزار نفر در کاظمین و هزار نفر در نجف از سوی  موکب‌های یزدی اسکان و پذیرایی می‌شوند.

مشهدی بافان همچنین از اعزام تیم تخصصی پزشکی و پرستاری به کربلای معلی خبر داد و افزود : ۴ موکب استان یزد در ایام ابعین به صورت تخصصی به ارائه خدمات در دو بخش طب سنتی ایرانی و پزشکی فعالیت دارند.

وی با قدر دانی  از حمایت‌ها و تلاش‌های کامیونداران گفت : اقلام مورد نیاز و کالا‌های اساسی موکب‌ها از یک ماه گذشته تهیه و علی رغم مشکلات فراوان به همت کامیونداران خیر یزدی تاکنون ۸۰ کامیون و تریلی، وسایل را به کشور عراق منتقل کردیم.

انتهای پیام/ی

پذیرایی یزدی ها از زائران در ایام اربعین در کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار