دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان از شناسایی حدود ۸ هزار معتاد به مواد مخدر در شهرستان ملایر خبر داد.

۸ هزار معتاد در ملایر شناسایی شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسینی،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در همایش مبارزه با مواد مخدر ملایر گفت : از بین ۴۲۹ شهر کشور دو شهر ملایر و فلاورجان اصفهان به عنوان پایلوت کشوری طرح کرامت مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده اند.

فتحی،فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه پارسال ۳۳ طرح اشتغالزا برای بهبود یافتگان از مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد خاطرنشان کرد : ملایر در این زمینه جایگاه نخست استان را دارد.

وی از فعالیت ۹ کمپ ترک اعتیاد در شهرستان ملایر خبر داد و افزود : پارسال۱۴۰۰ نفر به  مراکز و کمپ های ترک اعتیاد  معرفی شدند که بیشتر آنها بهبود یافتند.

سرهنگ زنگنه، جانشین سپاه ملایر نیز بیان کرد : فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مورد پیامدهای ناگوار مصرف مواد مخدر، ایجاد انزجار عمومی از مواد مخدر، آگاهی بخشی به جوانان ، توجه به آسیب دیدگان مواد مخدر و ایجاد اشتغال برای آنها از برنامه های طرح کشوری مبارزه با اعتیاد است.

 احمدی فر ، دادستان ملایر نیز با اشاره به ممنوعیت کشت شاهدانه به دلیل استفاده از آن در تولید مواد مخدر گل گفت : با افرادی که گیاه شاهدانه بکارند قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

شناسایی معتادان در ملایر

برچسب ها: اعتیاد ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.