امضای تفاهم نامه همکاری بین چهار ارگان اداری کرمانشاه

تفاهم نامه چهار جانبه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان فنی و حرفه‌ای و بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان کرمانشاه صبح امروز به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ضرورت ارتقاء توانمندی‌های فنی مهارت آموزان با هدف تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد از اهداف این تفاهم نامه است .

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اشتغال و فراگیری مهارت موجب پیشگیری بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله بزهکاری، اعتیاد و... می‌شود .

محمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه گفت : کار فقط جنبه فیزیکی ندارد و از بعد روانی نیز بسیار حائز اهمیت است و این تفاهم نامه می‌تواند در مسیر توسعه پایدار موثر باشد

سپیده دم نماینده بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون کرمانشاه گفت : هم افزایی این چهار سازمان نقطه عطفی در ایجاد اشتغال در استان است و می‌تواند به یک الگوی کشوری تبدیل شود .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : همه زیر ساخت‌ها برای کاهش نرخ بیکاری در استان آماده است و می‌توانیم با تشریک مساعی و هم افزایی بین بخشی به این مهم دست پیدا کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

ارتقاء توانمندی‌های فنی مهارت آموزان با هدف تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار