مشخصات کامل وان‌پلاس 6T در کنار تصاویر آن فاش شد

مشخصات کامل گوشی جدید وان‌پلاس، OnePlus 6T به همراه چند تصویر از آن قبل از مراسم رونمایی آن لو رفت.

مشخصات کامل وان‌پلاس 6T در کنار تصاویر آن فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی پرچمدار جدید وان‌پلاس، OnePlus 6T چندین بار لو رفته، در چندین سایت دیده شده و گفته شده در رنگ بنفش هم تولید خواهد شد. اما امروز، تنها چند روز که به مراسم رونمایی از این گوشی باقی مانده، چیزی که به نظر می‌رسد، برگه مشخصات این گوشی باشد، در کنار تصاویری برای بازاریابی این گوشی منتشر شده‌اند.

همانگونه که چندین بار پیش از این لو رفته بود، OnePlus 6T با یک نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED تولید خواهد شد که بالای آن یک بریدگی قطره‌ای وجود خواهد داشت و حاشیه‌های نسبتاً کمی دارد و به سبب فاش شدن تصاویر بازاریابی منتشر شده از این گوشی، این اطلاعات تأیید شدند. همچنین تأیید شده که نسبت بدنه به صفحه نمایش این گوشی میزان قابل توجه 86 درصد است. علاوه بر این، شیشه محافظ Gorilla Glass 5 استفاده شده برای OnePlus 6 به نسل ششم آن در پرچمدار جدید وان‌پلاس ارتقا یافته است. زیر این پنل، وان‌پلاس یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال جدید در نظر گرفته که شبیه به اسکنری است که روی هوآوی Mate 20 Pro به کار رفته بود.

درست مانند نسل قبل این گوشی، وان‌پلاس روی توانایی‌های عکاسی آن تمرکز خواهد کرد. به نظر می‌رسد OnePlus 6T با یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/1.7 و یک دوربین دوم 20 مگاپیکسلی با دیافراگم مشابه باشد. این دوربین‌ها می‌توانند از حالت پرتره، ویدئوی سوپر اسلو موشن و عکسبرداری سریع پشتیبانی کنند که به کاربران اجازه خواهد داد تا با دو بار تپ کردن روی دکمه اصلی اپلیکیشن، دوربین را باز کنند.

از نظر مشخصات داخلی، باز هم پردازنده ساخت شرکت کوآلکام با چیپست Snapdragon 845 در کنار رم‌های 6 یا 8 گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. هر دو مدل این گوشی با حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی تولید خواهند شد و افرادی هم که بخواهند پول بیشتری خرج کنند، می‌توانند نمونه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنند. همه این اجزای داخلی قدرت خود را از یک باتری به ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعت می‌گیرند و سیستم عامل پیش فرض برای آن هم اندروید 9.0 Pie در نظر گرفته شده است.

همانطور که بسیاری از شما هم تا به حال می‌دانید، وان‌پلاس قرار است OnePlus 6T را در تاریخ 29 اکتبر (7 آبان) رونمایی شود. این در حالی است که تاریخ اصلی آن، 30 اکتبر بود ولی به دلیل معرفی آیپدهای 2018 اپل در آن تاریخ، وان‌پلاس تاریخ رونمایی خود را عوض کرد. انتظار می‌رود فروش این پرچمدار از تاریخ 6 نوامبر (15 آبان) در اکثر نقاط جهان آغاز خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر و برگه لو رفته OnePlus 6T را مشاهده کنید.

مشخصات کامل وان‌پلاس 6T در کنار تصاویر آن فاش شد

مشخصات کامل وان‌پلاس 6T در کنار تصاویر آن فاش شد

مشخصات کامل وان‌پلاس 6T در کنار تصاویر آن فاش شد

مشخصات کامل وان‌پلاس 6T در کنار تصاویر آن فاش شد


بیشتر بخوانید: اولین نمونه تصویر با دوربین وان‌پلاس 6T منتشر شد


انتهای پیام/

مشخصات کامل OnePlus 6T قبل از رونمایی آن لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار