فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

کشف ۲۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش مأموران پلیس استان، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۲ تن انواع مواد مخدر کشف و ۹۰ باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با باند‌ها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی، عملیات مرصاد ۱۳ در قرارگاه عملیاتی «اقدام و عمل» فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات، تیم‌های عملیاتی از یک دستگاه خودروی زانتیا که از جاده‌های خاکی منطقه شرق استان در حال حرکت بود ۶۱۵ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و در بازرسی از یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه تریلر نیز ۹۱۷ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات علاوه بر خودرو‌های مذکور ۴ دستگاه خودروی سواری که به عنوان راه‌پاک‌کن خودرو‌های حامل مواد مخدر عمل می‌کردند توقیف، ۱۴ قاچاقچی دستگیر و ۲ قبضه سلاح جنگی نیز از آنان کشف شد.

وی بیان کرد: با همت و تلاش مأموران پلیس استان اصفهان، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۲ تن انواع مواد مخدر کشف و ۹۰ باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شدند.

سردار معصوم بیگی تجهیز ایستگاه بازرسی شهید شرافت نائین به دستگاه ایکس ری و دستگاه کوادکوپتر، تمرکز بر توانمندسازی مأموران مستقر در ایستگاه‌های بازرسی و نیز کنترل بی‌راهه‌ها و جاده‌های خاکی، مسیر‌های فرعی و کویری که قاچاقچیان از آن‌ها برای انتقال مواد مخدر بهره می‌برند را از جمله اقدامات پیش‌دستانه این فرماندهی در حوزه مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

وی با بیان اینکه امروز از مواد مخدر به‌عنوان ابر آسیب جامعه یاد می‌شود، گفت: مبارزه با این پدیده در اولویت اول پلیس اصفهان قرار دارد و تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان به طور شبانه‌روزی موضوع مبارزه با قاچاق محموله‌های مواد مخدر در ورودی‌ها و کانون‌های جرم را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ب

کشف انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.