گسترش توریسم‌درمانی در حوزه دندان/ «ایمپلنت دندان» چه عوارضی دارد؟

متخصص جراحی و درمان بیماری‌های لثه و ایمپلنت گفت: اگر طرح درمان درستی برای بیمار داشته باشیم شاهد عوارض ناشی از ایمپلنت نخواهیم بود.

به گزارش  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  امید مقدس عضو هیأت علمی بخش پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه دندانپزشکی ایران در منطقه و دنیا بسیار موفق بوده و مطرح است، گفت: تقاضا برای دریافت خدمات دندانپزشکی ایران در باکو زیاد بود و از طرفی توجه به این مسئله سبب گسترش حوزه توریسم‌درمانی می‌شود.

گسترش حوزه توریسم‌درمانی در حوزه دندان/ «ایمپلنت دندان» چه عوارضی دارد؟

مقدس در ادامه به موضوع ایمپلنت اشاره کرد و گفت: این مسئله چندین سال است که وارد حیطه دندانپزشکی شده و روز به روز گسترش یافته است و مردم زیادی برای جبران دندان‌های از دست رفته و غیرقابل درمان انجام ایمپلنت را مدنظر قرار می‌دهند.

تحلیل لثه؛ ارمغان تلخ طرح درمان نادرست ایمپلنت

وی اضافه کرد: موضوع ایمپلنت شاید از دور مسئله‌ای ساده باشد ولی پیچیده بوده و باید ابعاد مختلفی را برای انجام آن در نظر گرفت؛ چرا که در غیر این صورت عوارض مختلفی را برای بیمار همچون نمای نازیبا، از بین رفتن استخوان‌های اطراف ایمپلنت، تحلیل لثه و باز شدن فضای روکش دندان را به همراه دارد.

گسترش حوزه توریسم‌درمانی در حوزه دندان/ «ایمپلنت دندان» چه عوارضی دارد؟

متخصص جراحی و درمان بیماری‌های لثه و ایمپلنت با بیان اینکه اگر طرح درمان درستی برای بیمار داشته باشیم شاهد عوارض ناشی از ایمپلنت نخواهیم بود، گفت: متأسفانه برخی بیماران از انجام ایمپلنت خود ناراضی هستند که این مسئله حکایت از انجام نشدن اصول و ترتیب مراحل درمانی و نداشتن اطلاعات کافی دندانپزشک دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار