رودخانه قزل اوزن و زنجانرود پایش و رصد می شوند/ افراد از شکار پرندگان خوداری کنند

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان زنجان از پایش رودخانه ها، آبگیر‌ها و سد‌های استان زنجان توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست و دامپزشکی استان خبر داد.

رودخانه قزل اوزن و زنجانرود در حال پایش و رصد است/ افراد از شکار پرندگان خوداری کنندمعاون نظارت و پایش محیط زیست استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان، با هماهنگی صورت گرفته کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست و دامپزشکی استان به طور مشترک از سدها، رودخانه‌ها و آبگیر‌های طبیعی  استان را رصد و پایش می کنند.

اسدی با اشاره به اینکه خوشبختانه موردی از آنفلونزای پرندگان در استان مشاهده نشده است  افزود: ایستگاه های در سطح  استان  برای بررسی کیفیت آب در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم رودخانه قزل اوزن و زنجانرود در حال  بازدید و پایش است. 
 
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان زنجان با اشاره به آغاز مهاجرت پرندگان مهاجر به استان زنجان،  از مردم  خواست در صورت مشاهده تلفات پرندگان و طیور در طبیعت، مرغداری‌ها و منازل، از تماس با لاشه پرهیز و  به نزدیکترین واحد محیط زیست و یا دامپزشکی اطلاع دهید تا  اقدامات و بررسی های لازم در این خصوص انجام شود.
 
انتهای پیام/ن
 

پایش روخانه های استان زنجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.