شاکی علی کریمی:مدارک انضمامی کریمی دردی برایش دوا نمی کند/بدون کارمزد با درخواست رئیس فدراسیون فوتبال پول را انتقال دادم/ مدرک دارند،رو کنند

هوشنگ مقدس شاکی علی کریمی  در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری جلسه دادگاهی او و علی کریمی در ساختمان شماره 2 قوه قضاییه بیان کرد: من فکر می کنم وکیل علی کریمی ( وحید ملکی ) متوجه موضوع شکایت ما نشده و دادخواستی که توسط وکیلم ( ملکشاهی ) تحویل دادسرای رسانه شده را بررسی نکرده است که مدارکی که مربوط به این پرونده نیست را توسط افرادی معلوم الحال تهیه و ضمیمه این پرونده کرده است که به هیچ عنوان دردی از آنها را دوا نمی کند.

او افزود: موضوع شکایت ما به مناظره علی کریمی و محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در بهمن ماه 1396 برمی گردد که او ( کریمی ) چندین بار اظهار کردند که پول صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه به حساب هوشنگ مقدس واریز شده که بلافاصله از آنها درخواست کردم که مدارک این موضوع را ارائه دهند که اگر این اتفاق رخ ندهد، شکایت می کنم. یک هفته صبر کردم و خبری نشد و سپس تصمیم گرفتم تا از علی کریمی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کنم. سپس قاضی پرونده نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال و از مسئولان سوال کرد که آیا پول صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2014 و 2018 به حساب مقدس واریز شده یا خیر که با پاسخ منفی فدراسیون فوتبال روبرو شدند.

مقدس ادامه داد: در برهه ای از زمان، کشور به شدت دچار برخی مسائل اقتصادی  و ... بود و در پرداخت حقوق مربیان خارجی، پول اردوهای تیم ملی و شرکتی که پول البسه های تیم ملی مشکل داشت و رئیس وقت فدراسیون فوتبال ( علی کفاشیان ) در صدد بود تا این انتقال را از طریق صرافی ها انجام دهد اما برای این کار 20 درصد مبلغ واریزی به حساب خارجی ها بابت کارمزد و ... می رفت که مبلغ بالایی بود و زمانیکه کفاشیان با من مشورت کرد، از من خواست تا این کار را انجام دهم و زمانیکه موافقت اعضای هیئت رئیسه را گرفتند، این کار ها را بدون هیچ کارمزدی و ... انجام دادم.

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: کمک من به تیم ملی هیچ منع قانونی نداشته و موارد تایید آن در حسابرسی و بازرسی کل کشور وجود دارد. امیدوارم وکیل علی کریمی اگر مدرکی از فیفا داشتند که پولی به حساب من  واریز شده، تحویل دادگاه دهند تا این پرونده خاتمه یابد و در غیر اینصورت تلاش نکنند تا مسیر موضوع پرونده را با مدارک  تکراری عوض کنند.

مقدس  در پایان گفت: به نظر من فدراسیون فوتبال نباید زیر بار این مناظره می رفت، زیرا پس از تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال منزلت فدراسیون و دبیرکلی زیر سوال رفت و مربیانی که 30 - 40 سال است در ایران مربی گری می کنند، این حق را به خودشان می دهند تا درخواست مناظره کنند.

گفتنی است علی کریمی و ساکت در مناظره 23 بهمن ماه در برنامه 90 درباره نقش هوشنگ مقدس در ماجرای مفقود شدن مبالغ دریافتی حق پخش تلویزیونی دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله اول رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مطالبی را عنوان کرد که با شکایت مقدس همراه شد.

هوشنگ مقدس در زمان ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال یکی از مهره تاثیرگذار فدراسیون بود که در برخی موارد به فدراسیون کمک مالی می‌کرد. همچنین برخی مواقع فدراسیون فوتبال حقوق کارلوس کی روش را از طریق این فرد پرداخت می کرد.


بیشتر بخوانید:

کیفر خواست علی کریمی صادر شد/جادوگر دادگاهی می‌شود؟! + فیلم 

اطلاعیه فدراسیون درباره شکایت از علی کریمی

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال: ابلاغیه شکایت وکیل علی کریمی را دریافت نکرده ایم


انتهای پیام/

اظهارات هوشنگ مقدس درباره شکایت از علی کریمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار