فرمانده انتظامی تویسرکان عنوان کرد؛

کشف ۱۰۷ راس دام قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۱۰۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۰۷ راس دام قاچاق در تویسرکانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد معصومی فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در محور های مواصلاتی شهرستان تویسرکان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده از این کامیون، ۱۰۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همچنین از دستگیری ۲۱ سارق طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی اضافه کرد: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی که با هدف ناامن کردن محیط برای مجرمان، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان و مهمتر از همه افزایش اقدامات پیشگیرانه و برخورد با سارقان انجام می شود، یگان های انتظامی این شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود، در یک ماه گذشته ۲۱ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در این طرح ها، با رصد اطلاعاتی و بررسی های میدانی موضوع برخورد با فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر نیز در دستور کار قرار گرفت و بیش از ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۲ معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به توقیف ۹۴ دستگاه موتورسیکلت و ۸۳ دستگاه خودرو متخلف و مزاحم در این طرح ها از مردم خواست تا هرگونه مورد مشکوک را با شماره ۱۱۰ با پلیس در میان گذارند.

انتهای پیام/

کشف دام قاچاق در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.