رفعتی: برادر مهدی پاشازاده چه کاره است که به داور حمله می‌کند!

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: برادر مهدی پاشازاده چه کاره بادران است که به داور بازی این تیم با پرسپولیس پاکدشت حمله می‌کند؟

داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره کتک خوردن مهدی سیدعلی، داور دیدار امروز(یک شنبه) تیم های بادران تهران و پرسپولیس پاکدشت در لیگ یک از سوی برادر مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پزشکان نظر خود را درباره وضعیت سید علی اعلام کرده اند اما بی شک فردا(دوشنبه) این موضوع را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش می کنیم تا با خاطیان برخورد شود.

او افزود: متاسفانه گاهی مواقع در فوتبال ایران تیم هایی که نتیجه نمی گیرند از اینگونه رفتارهای زشت انجام می دهند و تمام تقصیر شکست خود را گردن داور بازی می اندازند. من برادر مهدی پاشازاده را نمی شناسم و تاکنون اسم او را در فوتبال نشنیده ام. این فرد چه کاره است که به داور بازی حمله می کند و او را به بیمارستان می فرستد؟

رفعتی تصریح کرد: باشگاه بادران باید درباره این اتفاق زشت به کمیته انضباطی پاسخگو باشد. باید معلوم شود برادر مهدی پاشازاده(بهنام) چه کاره این تیم است که پس از بازی به داخل زمین می آید و مهدی سیدعلی را کتک می زند؟ اگر برخورد قاطعی با این مورد نشود هرکسی می تواند به اشخاص اجرایی بازی مانند داور و ناظر حمله کند.

او درباره اپیدمی شدن کتک زدن داور در لیگ های سطح پایین تر از لیگ برتر گفت: به هیچ وجه نباید چنین اتفاقی رخ بدهد. البته کتک خوردن برخی داوران که به تازگی فیلم آن پخش شده است بیشتر مربوط به بازی هایی بوده است که زیرنظر هیئت های استانی برگزار می شود و فدراسیون فوتبال در برگزاری آنها دخیل نبوده است. با این وجود این رفتارها درست نیست و اگر هر فردی بخواهد به ۲۲ بازیکن و ۴ داور یک بازی فوتبال حمله ور شود، سنگ‌روی سنگ بند نخواهد شد.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره اشتباهات داوری دیدار سایپا- پرسپولیس و استقلال- سپاهان اظهار داشت: در هفته دهم لیگ برتر تنها این ۲ بازی از لحاظ داوری مشکل داشت که تیم آنالیز ویدیویی کمیته داوران با بررسی فیلم بازی ها به این اشتباهات رسیدگی می کند.


بیشتر بخوانید:

پاشازاده داور لیگ برتری را راهی بیمارستان کرد

صعود گل گهر به صدر جدول/ پرسپولیس پاکدشت برنده دربی تهرانی های لیگ یک

محمودزاده: یک مسئول اجازه نداد تیم شهرداری تبریز برای بازی با شاهین به بوشهر برود

صدرنشینی مس کرمان در روز پیروزی ۵ گله شاگردان فراهاد کاظمی


انتهای پیام/

اظهارات رفعتی درباره حاشیه دیدار بادران تهران و پرسپولیس پاکدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۰۹:۳۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
وقتی داورها جرات نمیکنند حتی علیه تیم های بزرگ پایتخت سوت بزنند . چنین حوادثی پیش میاد. بعد بازی پرسپولیس وسایپا که تیم های فرهنگی و ورزشی هستند . هیچ برخوردی با بازیکن های خطا کار نشد . دیگران هم الگو میگیرند . ما باید تکلیفمون را با خودمان روشن کنیم اگر فوتبال فیزیکی مثل انگلستان داریم . رفتار کمیته انظباطی هم باید مثل انگلستان باشه . رفتار داوران هم هندی وار نباشه. احساستی و مصلحتی با داورها برخورد نکنیم. شما ببینید در بازی سایپا بیرانوند باید اخراج میشد .ولی اخراج که نشد رفتارش در بیرون از زمین هم شایسته نبود.
آخرین اخبار