انحراف مرگبار اتوبوس روی پل و سقوط آن به رودخانه +فیلم

انحراف ناگهانی اتوبوس شهری بر روی یک پل و سقوط آن به داخل رودخانه در چین موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر شد.

سقوط اتوبوس از روی پل به داخل رودخانه + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انحراف ناگهانی اتوبوس شهری بر روی یک پل و سقوط آن به داخل رودخانه موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر شد. در این حادثه که بر روی رودخانه "یانگتزه" در منطقه چوننگ کینگ چین رخ داد، دو مسافر اتوبوس جان خود را از دست دادند. این حادثه در ساعت 10 به وقت محلی رخ داد.

ماموران نجات پس از ساعت‌ها جستجو سرانجام در ساعت 10 شب توانستند جسد این دو مسافر را از داخل رودخانه بیرون بکشند. این اتوبوس یک اتوبوس شهری بود که پس از انحراف به چپ به دلیل سرعت زیاد با برخورد به موانع فلزی پل از ارتفاع 200 فوتی ( 60 متری) به پایین رودخانه سقوط کرد.

در ویدئوی انیمیشنی که از صحنه تصادف ساخته شده، انحراف به چپ اتوبوس و نحوه برخورد آن با موانع فلزی پل  را نشان می دهد. در لحظه تصادف 10 مسافر در داخل اتوبوس حضور داشتند. همچنین یک خودروی سواری که در مسیر مقابل در حال حرکت بود، پس از انحراف ناگهانی اتوبوس دچار حادثه شد. این خودروی سواری قرمز پس از عبور ناگهانی اتوبوس از مقابل آن به شدت با موانع فلزی نصب شده کنار پل برخورد کرد و دچار آسیب شد. هنوز از وضعیت راننده این خودرو گزارشی منتشر نشده است.

بنا به گزارش یک رادیوی محلی دو قربانی پس از سقوط اتوبوس به این رودخانه که حدود 260 فوت ( 79 متر) عمق داشت، غرق شدند. هنوز سرنوشت سایر مسافران اتوبوس مشخص نشده است. ماموران نجات در حالی موفق به پیدا کردن دو جنازه شدند که اتوبوس پس از سقوط در عمق 68 متری رودخانه قرار داشت.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی چین برای یافتن علت دقیق انحراف اتوبوس ادامه دارد.

انتهای پیام/

تصادف مرگبار اتوبوس  بر روی پل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی خیال
۲۳:۰۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
توی فیلم کامل این حادثه ، دوربین توی اتوبوس نشون میده قبل حادثه راننده با یک زن درگیره و بعدش زنه با یک وسیله ایی مثل کیف زنانه راننده رو و میزنه و راننده و اتوبوس منحرف میشن.
هرچند توی همون فیلم هم یه کوچولو به نظر میاد راننده عمدا فرمون را به سمت گارد کنار پل میپیچونه.
اینجا هم پای یک زن در میان است.
آخرین اخبار