رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در مرز مهران عنوان کرد؛

حضور ۱۴۰۰ تیم برای نظم و انضباط ترافیکی در محورهای ارتباطی/ بیشترین حجم ورودی زائرین کربلا، از مرز مهران بود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در مرز مهران از حضور یک هزار و ۴۰۰ تیم برای نظم و انضباط ترافیکی در برگشت زائران خبر داد.

حضور ۱۴۰۰ تیم برای نظم و انضباط ترافیکی در محورهای ارتباطی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در مرز مهران گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان خود برای بازگشت زائرین از کربلای معلی در محورهای مهران، شلمچه، چذابه برنامه ریزی کرده است.

وی بیان کرد: امروز در استان ایلام از ساعت ۱۴ ظهر محور مهران به سمت ایلام یک طرفه است، خودروهایی که قصد حرکت به سمت مهران را دارند از جاده مسیر ملکشاهی به سمت مهران تردد داشته باشند.

سردار مهری  اضافه کرد : بر اساس پیش بینی بیشترین حجم ورودی زائرین از کربلای معلی در مرز مهران داشته باشیم تاکنون مشکل ترافیکی برای زائرین نداشتیم. هم اکنون وضعیت مسیر مهران به سمت ایلام و کرمانشاه پرحجم و در بعضی مقاطع تراکم ترافیک را دارد.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در بازگشت زائرین بیش از ۵ هزار نفر نیرو در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان به کار گرفته است و بیش از ۱۴۰۰ تیم آماده بازگشت زائرین هستند تا امنیت ترافیکی آنها را برقرار کنند.

انتهای پیام/ د

انضباط ترافیکی در بازگشت زائرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.