۲ شناور مفقودی با تلاش امدادگران استان بوشهر پیدا شد/ سرنشینان به مراکز درمانی منتقل شدند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دو شناور مفقود شده یدک‌کش و بارج پیش‌ازظهر امروز در پایش هوایی پیش از ظهر امروز پیدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به مفقود شدن دو شناور یدک‌کش و بارج بر اثر طوفان در خلیج فارس گفت: این دو شناور پیش‌ازظهر امروز در پایش هوایی پیش از ظهر امروز پیدا شد.

ارجمند زاده ادامه داد: 5 پایگاه جستجو و نجات دریایی در بنادر مختلف استان بوشهر مستقر شده که برای یاری رساندن به دریانوردان سانحه دیده آماده باش هستند.

وی با اشاره به مفقود شدن یدک کش مونا 7 و بارج تکاور2 اضافه کرد: این دو شناور که از شنبه گذشته بر اثر وزش طوفان و مواج شدن خلیج فارس ناپدید شده بود شب گذشته به مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر اطلاع رسانی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اعزام شناور امدادی ناجی 18 از پایگاه جستجو و نجات دریایی بندر عامری خبرداد و بیان کرد: درپی اعلام مفقود شدن این دو شناور شناور امدادی ناجی 18 از بندر عامری به همراه بالگرد امدادی به محل مورد نظر اعزام شد.

ارجمندزاده با اشاره به یافتن دو شناور مفقودی بیان کرد:یدک کش و بارج فوق الذکر در پایش هوایی پیش ازظهر امروز پیدا شد.

وی با بیان اینکه شناور ناجی 18 در کنار دو شناور مفقودی یافته شده پهلو گرفته است تصریح کرد: این شناورها به سبب خرابی ژنراتور و از کار افتادن موتور اصلی دچار اضطرار شدند و از شش نفر سرنشین این شناورها چهار نفر به سبب وضعیت نامساعد جسمانی شب گذشته با لنج عبوری به بندر عامری انتقال داده شد و دو نفر سرنشین دیگر با تلاش ناجی 18  به سلامتی به  لنگرگاه منتقل شدند.

انتهای پیام/ب

جزییات پیدا شدن 2 شناور یدک‌کش و بارج  در خلیج فارس 

برچسب ها: سازمان بنادر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.