راه اندازی ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی بانه

ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی بانهبا حضور معاون عمرانی استاندار کردستان، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و شهردار، اعضای شورای شهر و برخی مسئولان بانه راه اندازی شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی بانه عصر چهارشنبه با حضور معاون عمرانی استاندار کردستان، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و شهردار، اعضای شورای شهر و برخی مسئولان بانه در محلات الحاقی گلستان این شهر راه اندازی شد.

سالار بسطامی رئیس سازمان آتش نشانی بانه گفت: برای احداث این ایستگاه به مساحت ۱۷۵ مترمربع و خرید ماشین آلات و تجهیزات ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان چهار میلیارد ریال و باقی اعتبارات نیز برای خرید ماشین آلات هزینه شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی بانه  بیان کرد: آتش نشانی بانه مانند دیگر مراکز خدماتی به صورت آنلاین و در طول شبانه روزی در خدمت شهروندان است و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا می‌کند.

بسطامی تاکید کرد: به روزسانی تجهیزات آتش نشانی بانه در سال ۹۶ انجام شد با توجه به اینکه اطراف شهر چند سد وجود دارد چهار نفر از نیرو‌های آتش نشانی آموزش دوره‌های تخصصی غواصی را در اصفهان گذرانده اند.

وی با اشاره به احداث آپارتمان‌های چند طبقه در بانه گفت: هشت نفر از نیرو‌های عملیاتی نیز دوره‌های آموزشی در زمینه امداد رسانی در ساختمان‌های بلند را طی کردند که بسیاری از ضعف‌ها و نواقص با آموزش نیرو‌های تخصصی برطرف شده است.

بسطامی با بیان اینکه زمان حضور نیرو‌های اتش نشانی در محل حوادث ۲ دقیقه است، ادامه داد: آتش نشانی بانه در ۲ سال اخیر به عنوان آتش نشانی نمونه استان کردستان معرفی شد.

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصص عمران و بهسازی شهری ایران در سفر به شهرستان بانه از پروژه‌های نیمه تمام پارک جنگلی بابوس به مساحت ۱۰ هکتار و جاده کاروانیان به طول ۳۲۰۰ متر نیز بازید کرد.

انتهای پیام/م

زمان حضور نیرو‌های اتش نشانی در محل حوادث ۲ دقیقه است

 

برچسب ها: آتش نشانی ، اشتغال ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.