شور و هیجان تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در یکی از مدارس ابتدایی +فیلم

تصاویری از شور و هیجان دانش آموزان یکی از مدارس ابتدایی پسرانه در فضای مجازی منتشر شده است که در حال تماشای دور رفت فینال آسیایی هستند.

شور و هیجان تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در یکی از مدارس ابتدایی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی بود که دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از وزیر آموزش  و پرورش درخواست می‌کردند تا امکانی را فراهم کند تا بتوانند بازی پرسپولیس، نماینده ایران در بازی فینال آسیا را ببینند. آنان ابتدا درخواست خود را با هشتگ #شنبه_را_تعطیل_کنید در صفحات مجازی به وزیر آموزش و پروش اعلام کردند.

روز پنج شنبه بود که سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش  با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد امکان تعطیلی مدارس وجود ندارد اما از مدیران خواست تا درصورت وجود امکانات لازم، شرایط پخش این مسابقه  را در مدارس فراهم کنند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی مدارس در روز شنبه امکان پذیر نیست/ از مدیران میخواهم در صورت امکان شرایط پخش فینال آسیا را در مدارس فراهم کنند


امروز همزمان با برگزاری این مسابقه فیلمی از یکی از مدارس ابتدایی پسرانه در فضای مجازی منتشر شد که با شور و هیجان این بازی را دنبال می‌کنند و در حال تشویق نماینده کشورمان در دور رفت فینال آسیایی هستند. در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.