هاشم پور:۴ بازیکن تیم ملی ب. در جام بین قاره‌ای شرکت می‌کنند/ اوکتاویو مقداری کسالت داشت

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در جام بین قاره‌ای ۴ بازیکن تیم ملی ب. حضور دارند که برای اولین بار در ترکیب تیم ملی شرکت می‌کنند و از ایران خارج می‌شوند.

هاشم پور:4 بازیکن تیم ملی ب در جام بین قاره ای شرکت می کنند/ اوکتاویو مقداری کسالت داشتعباس هاشم پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در حاشیه مراسم بدرقه ملی پوشان جهت اعزام به مسابقات جام بین قاره ای جهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد:  خدا راشکر سازمان تیم های ملی  و فدراسیون فوتبال قبل از سفر تیم های ملی به هر کشوری شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی  مهیا می کنند و این موضوع در موفقیت ملی پوشان تاثیر گذار است و جا دارد  از مهدی تاج و عوامل اجرایی این مراسم تشکر کنم. تیم ملی فوتبال ساحلی شرایط خوبی دارد و یک کمپ خوب در پرتغال داشتیم و   3 بازی خوب انجام دادیم و خوشبختانه بازیکنان با وضعیت زمین ماسه ای بین المللی آشنا شدند  و ماسه اصلی که فوتبال ساحلی در جهان بازی می کنند از نزدیک مشاهده کردند. در جام بین قاره ای 4 بازیکن تیم ملی ب حضور دارند که برای اولین بار در ترکیب تیم ملی  شرکت می کنند و از ایران خارج می شوند. ملی پوشان جوان بازیکنان بااستعدادی هستند که شرایط خوبی هم دارند و در اردوی پرتغال شرایط خوبی  برای بازیکنان جوان فراهم  شد و توانستیم بیشتر بازیکنان را محک بزنیم. 

او درباره تیم های حاضر در جام بین قاره ای جزء بهترین های این رشته ورزشی هستند و چقدر شناخت از این تیم ها دارند، گفت: ما در مسابقات بین قاره ای مقام داریم و تاکنون در این مسابقات قهرمان شدیم و رتبه های دوم و سوم هم بدست آوردیم و  شناخت خوبی از تیم ها داریم. جام بین قاره ای بعد از جام جهانی بزرگترین رویداد جهانی است و 7 تیم به غیر از امارات جزء تیم های برتر جهان هستند که در این مسابقات شرکت می کنند. ما در جام بین قاره ای با تیم های آمریکا و روسیه و تایتی همگروه هتسیم و گروه سختی است. ما روز گذشته با اوکتاویو بازی های تیم آمریکا را آنالیز کردیم و مشاهده کردیم که نسبت به گذشته شرایط خوبی پیدا کرده است. تیم های خوبی در این مسابقات حضور دارند و معتقدم که هر بازی شرایط خاص خود را دارد و اکنون تمرکزمان بر روی بازی با تیم ملی آمریکا است و به امید خدا بعد از آن به دیدار تیم ملی تایتی می رویم و امیدوارم شرایط برای حضور در مرحله بعد فراهم شود. 

امکانات و شرایط:  برگزاری اردوی 10 روزه در پرتغال به علت شرایط سخت اقتصادی سخت است اما برای اینکه بازیکنان جوان ما بازی های خارج از کشور و بین المللی  هم ببینند درخواست برگزاری این اردو را دادیم که مسئولان پیشنهاد ما را قبول کردند. درخواست هایی که به فدراسیون فوتبال درباره برگزاری بازی های دوستانه دادیم با حمایت خانم شهریاری  انجام شد و جوانان در بازی های دوستانه باید توانایی خود را نشان بدهند و انتظارات از فوتبال ساحلی بالاست و همه نظرشان این است که در هر مسابقه قهرمانی بدست آوریم و تلاش خود را می کنیم. هدفمان این است که قهرمان شویم اما باید به جوانان هم زمان بدهیم تا خود را نشان بدهند. انشالله بتوانند آینده خوئبی برای تیم ملی رقم بزنند 

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره غیبت اوکتایو در مراسم بدرقه ملی پوشان گفت: ما صبح امروز درگیر تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی بودیم و در تماسی که با اوکتاویو داشتیم از لحاظ بدنی مقداری کسالت داشت و عذرخواهی کرد که نتوانست در این مراسم حضور یابد. اوکتاویو شرایط خوبی نداشت تا در مراسم بدرقه حضور یابد و بعد از بازگشت از سفر  در جمع مسئولان و اصحاب رسانه حضور می یابد. 

او درباره اینکه اوکتاویو از پرواز می ترسد و به خاطر همین زودتر می خوابد، گفت: بله در پیامی به من اعلام کرد که سرش درد می کند و برای پرواز صبح استرس دارد. به هر حال او قرص خواب آور می خورد تا زمان رسیدن به مقصد بخوابد. 


بیشتر بخوانید: 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار