نبی پور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وضعیت توزیع دان در بین مرغداران تعریفی ندارد/نرخ هر کیلو تخم مرغ ۷ هزار و ۵۰۰ تومان

یک مقام مسئول گفت:با وجود فراوانی کالا در بنادر،اما حمل و نقل در حوزه دان مرغ به سبب اختلالات ایجاد شده با مشکلاتی روبروست.

ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار تخم مرغ اظهار کرد: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷ هزار و ۵۰۰ و شانه ای ۱۵ هزارتومان است.

وی قیمت تخم مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و افزود: با توجه به وضعیت کنونی بازار،پیش بینی می شود که قیمت تخم مرغ نوسان چندانی نداشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه وضعیت توزیع دان در بین مرغداران به شدت اسفناک است، بیان کرد: با وجود فراوانی کالا در بنادر، اما حمل و نقل بارها به سبب اختلالات ایجاد شده در حمل و نقل به سختی انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه دولت مساله کرایه کامیون داران را حل نکرده است، از این رو کامیون داران برای حمل بار از بنادر مبلغی را جداگانه پشت بارنامه اخذ می کنند که این امر در افزایش قیمت تمام شده تاثیر بسزایی دارد.

نبی پور با اشاره به اینکه هم اکنون پشتیبانی امور دام مقداری دان در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد، بیان کرد: اگرچه در شرایط کنونی کمابیش مقداری دان از بنادر می آید، اما میزان آن جوابگوی نیاز مرغداران نیست.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان‌تهران در پایان با اشاره به اینکه تولید در معرض خطر است، تصریح کرد: براین اساس نامه ای به رئیس جمهور نوشتیم و خواستار حل مشکلات به وجود آمده برای تامین دان مرغ شدیم که متاسفانه تا کنونی جوابی نگرفتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرغدار ، تخم مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار