ملت ایران به تصمیمات کاخ سفید، تودهنی محکمی خواهد زد/استکبارستیزی مضاعف ملت ایران در ۱۳ آبان ۹۷

تصمیمات نابخردانه آمریکا در آستانه سیزدهم آبان، شرایطی را رقم زده که ملت ایران در این روز استکبارستیزی خود را نشان خواهد داد.

استکبارستیزی مضاعف ملت ایران در 13 آبان 97به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه 13 آبانماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار داریم که در تقویم تاریخ معاصر کشور ما آبستن حوادث و وقایع متعددی است، اما در سیزدهم آبانماه امسال با شرایطی که در آن قرار داریم، نقطه عطفی در مواجهه مقتدرانه ملت ایران با آمریکا رقم خواهد خورد که تاریخ ساز خواهد بود.

گرچه دولت های آمریکا همواره خوی سلطه طلبی خود را با اشکال مختلف در زمان های گوناگون نشان داده اند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب «هدف اصلی امریکا در ۴ دهه اخیر سیطره مجدد بر ایران بود اما با وجود همه تلاش ها و توطئه ها، نتوانسته است به این هدف دست پیدا کند» اما امروز که زمان افول قدرت آمریکاست، چهره استکباری شیطان بزرگ در دولت فعلی بیش از پیش آشکار شده است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اذعان بسیاری از سیاسیون و جامعه شناسان معتبر دنیا مبنی بر فرسوده شدن و از بین رفتن «قدرت نرمِ» امریکا، گفتند: قدرت نرم امریکا به معنای «اقناع و قبولاندن نظر خود به کشورهای دیگر»، اکنون در ضعیف ترین موقعیت ممکن قرار دارد و بخصوص از زمان روی کار آمدن رئیس جمهور فعلی امریکا نه تنها ملتها بلکه دولتهای اروپا، چین، روسیه، هند، افریقا و امریکای لاتین نیز با تصمیم های امریکا صراحتاً مخالفت می کنند.

 بازهم رد پای آمریکا در یک سیزده آبان دیگر

تاریخ یوم الله سیزده آبان که نقطه شروع آن مخالفت امام با حق قضاوت کنسولی آمریکا (کاپیتولاسیون) و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، مرکز آن شهادت 56 دانش آموز در ساعت 11صبح سیزدهم آبان 1357 و اوج آن در سیزدهم آبان ماه 1358 (تسخیرلانه جاسوسی) بود، هرگز فراموشمان نمی شود.

ما هر سه مناسبت را در سیزدهم آبان ماه هرسال گرامی می داریم و نقش استکباری دولت های آمریکا در سال های متمادی را یادآوری کرده و از آن ابراز نفرت می کنیم، اما امسال که آمریکا تلاش کرد در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از طریق تلاش برای اعمال تحریم های ظالمانه ضربه ای را به ملت ایران وارد سازد با هوشیاری ملت ایران و تدبیر دولت و مسئولان جمهوری اسلامی در انزوای جهانی قرار گرفته و جهان بیش از گذشته نسبت به اهداف استکباری شیطان بزرگ آگاه شده است.


بیشتربخوانید:یک قدم تا روز استکبارستیزی و اتحاد ملت ایران برای عبور از مشکلات


تلاش سه ماهه آمریکا برای اعمال تحریم علیه ملت ایران همزمان با یوم الله 13 آبان و ناکامی رییس جمهوری این کشور در ایجاد اجماع جهانی برای این منظور و مخالفت بسیاری از کشورها با خواست واشنگتن، 13 آبان تاریخی دیگری را به وجود آورده تا جهانیان بیش از گذشته با خوی استکباری آمریکا آشنا شوند.

منبع: ایرنا

انتهای ییام/

استکبارستیزی مضاعف ملت ایران در 13 آبان 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.