وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

نظام پلید آمریکا خود را بالاتر از دیگران می‌داند/ بسیج؛ نهاد مهم دانش آموزی در استکبارستیزی

بطحائی گفت: امیدوارم در روزی نزدیک شاهد باشیم که تمام کسانی که صفت رذیله غرور را دارند و در راس آن آمریکا، سرافکنده شوند.

نظام پلید آمریکا خود را بالاتر از دیگران می‌داند/ بسیج؛ نهاد مهم دانش آموزی در استکبارستیزیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم زنگ استکبارستیزی با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان مربوطه صبح امروز در مدرسه شهید عبدالی برگزار شد. 

بطحایی با اشاره به ۳۶ هزار شهید دانش آموز و گرامیداشت و تبریک روز دانش آموز اظهار کرد: امروز اگر کودکان و نوجوانان کشورهایی مانند یمن و عراق و فلسطین خونشان به ناحق ریخته می شود، به این دلیل است که نظامی پلید مانند آمریکا خود را بالاتر از سایرین می داند و قصد زورگویی بر سایر کشورها دارد.

وی ادامه داد: اگر امروز ایران و سایر کشورها با این دشمن اصلی بشریت و انسانیت مبارزه می‌کند به دلیل غرور و زورگویی این دسته از کشورهاست.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموز گفت: از شما می خواهم تاریخ انقلاب را مطالعه کنید و دشمنی های آمریکا با ما را بدانید، امیدوارم در روزی نزدیک شاهد باشیم که تمام کسانی که صفت رذیله غرور را دارند و در راس آن آمریکا سرافکنده شوند و پرچم آزادی برافراشته شود.

بطحایی با اشاره به هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی تصریح کرد: بسیج یکی از مهم ترین نهادهای دانش آموزی در استکبارستیزی است و باید تلاش کنیم به عضویت آن در بیاییم.

مبارزه با استکبار در برنامه های درسی پررنگ شود

بطحایی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم ترین هدف ها در دوران مدرسه و تعلیم و تربیت یعنی استکبار ستیزی و مبارزه با زور، ظلم و جور است و این مهم باید در برنامه های تربیتی و آموزشی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: تقارن این ۲ مناسبت با یکدیگر پیامی بزرگ در پی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم برنامه‌هایی که در آموزش و پرورش و به ویژه در حوزه پرورشی و تربیتی دنبال می‌کنیم، این وظیفه را محقق کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره ورود مطالب مربوط به اسناد لانه جاسوسی در برنامه درسی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این اسناد تا حدی که ظرفیت برنامه درسی اجازه می داد در کتاب گنجانده شده است تا دانش آموزان با روش های شیطانی آمریکا آشنا شوند.

برخی مدارس برای تماشای فوتبال حتی تلویزیون ۱۴ اینچی نداشتند

بطحایی درباره پخش فوتبال در مدراس و بازخورد آن بیان کرد: اتفاق دیروز بار دیگر مظلومیت آموزش و پرورش را نشان داد زیرا در برخی مدارس حتی یک تلویزیون 14 اینچ برای پخش مسابقه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اعتبار و تجهیزات می خواهیم که امروز این موضوع را در دولت در قالب گزارش مطرح میکنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم ایرانیah
۲۳:۳۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
اقای وزیر محترم خیلی از مدارس حتی یه سیستم صوت درست حسابی ندارند من شش سال تو یه روستا تمام هزینه های مدرسه رو از جیب خودم پرداختم اما یه تشکر خالی هم از ما نکردند ولی همون دانش اموزا تو روستا واقعا دنبال علم بودند اما تو شهر خیلی از مدارس امکانات دارند اما متاسفانه مدیران اجازه ی استفاده به دانش اموزان نمی دن تو ادارات مختلف هزاران سیستم افتاده وخاک می خوره من چند بار به استانداری وفرمانداری رفتم گفتم اینارو بدین بچه ها تومدارس استفاده کنند قول دادند اما اونقدر طول کشید که عطایش را به لغایش بخشیدم کاش بقیه ی ار گانها هم در قبال اموزش وپرورش احساس مسولیت کرده یا لا اقل همکاری می کردند .
آخرین اخبار