نژادبهرام‌ خبر داد

وجود یک هزار مدرسه فرسوده در پایتخت/ جان دانش آموزان تهرانی در خطر است

عضو شورای شهر تهران از وجود یک هزار واحد آموزشی فرسوده در شهر تهران خبر داد.

وجود یک هزار مدرسه فرسوده در پایتخت/ جان دانش آموزان تهرانی در خطر استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نژادبهرام‌ عضو شورای شهر تهران در نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن‌ روز 13 آبان (روز دانش آموز) اظهار کرد: شهر تهران دارای مدارس فرسوده‌ای است که در جلسات قبلی شورای شهر در این مورد تذکر داده بودم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 1000 مرکز آموزشی در تهران وجود دارد که در بافت فرسوده قرار گرفته است، تصریح کرد: تمام این واحدها فرسوده بوده و به شدت نیازمند مقاوم‌سازی و نوسازی هستند.

نژادبهرام‌ با اشاره به فرسودگی یک، چهارم مدارس تهران گفت: بیشتر این مدارس در مناطق 9، 10، 11، 12 و 14 هستند و از آنجایی که دانش آموزان از این مدارس استفاده می‌کنند، جانشان در خطر است و باید هر چه زودتر این مدارس نوسازی شوند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری باید دستور تخریب و نوسازی‌ مکان‌های ناایمن‌ را صادر و یا از فعالیت آن‌ها جلوگیری کند، گفت: ایمنی شرط اول است و شهرداری باید هر چه سریع‌تر مدارس فرسوده را در ستادهای نوسازی مورد بازسازی قرار دهد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ایمن‌سازی مدارس بزرگ‌ترین تکریم برای دانش آموزان است، تصریح کرد: از شهردار تهران می‌خواهم نسبت به ایمن‌سازی مدارس دستور عاجل دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.