نقش برآب شدن همه توطئه‌های دشمن

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان گفت: هدف آمریکا این است که نظام جمهوری اسلامی را از پای دربیاورد، ولی همه توطئه‌ها و شیطنت‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در استان لرستان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان روز مقابله جبهه مستضعفین در برابر جبهه استکبار جهانی است، ۴۰ سال است که مردم ایستادگی و مقاومت خود را در برابر ظلم و ستم‌هایی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا انجام داده ثابت کرده‌اند.

وی افزود: پیام راهپیمایی امروز مردم غیور انقلاب اسلامی این است که ما چهل سال ایستاده‌ایم و در آینده نیز خواهیم ایستاد و از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهیدان دفاع خواهیم کرد و همچنان پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی هستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: این مخالفت، مبارزه و مقابله با استکبار جهانی به دلیل رفتار‌های غلط غرب نسبت به مردم ایران است، به دلایل متعدد از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۰۲ تا حمایت‌های پی‌درپی آمریکا از رژیم شاهنشاهی، کودتای نوژه، تحریم‌های اقتصادی، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و ده‌ها پرونده جنایتی که آمریکا علیه ملت ایران انجام داده همه سبب شده مردم ایران نسبت به آمریکا تنفر داشته باشند و شعار «مرگ بر آمریکا» را پرشورتر و باشعورتر از گذشته در چهلمین سال انقلاب به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: به کوری چشم دشمنان که ۱۳ آبان را آغاز مرحله دوم تحریم اقتصادی قراردادند بار دیگر مردم پرخروش‌تر به صحنه آمده و انزجار خود را اعلام می‌کنند و آمده‌اند تا بگویند پای هدفمان ایستاده‌ایم.

میرعمادی بابیان اینکه هدف آمریکا این بوده که نظام جمهوری اسلامی را از پای دربیاورد، ولی همه توطئه‌ها و شیطنت‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود تصریح کرد: راه مقابله با آمریکا اتحاد، همبستگی مردم و حضور مردم درصحنه، بصیرت و پیروی از ولایت است.

انتهای پیام/م

همه توطئه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود

برچسب ها: 13 آبان ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.