هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛

شکست شهرداری اراک در مشهد/ پیروزی یاران نفرزاده مقابل تیم والیبال کاله

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران ۶ مسابقه برگزار شد.

شکست شهرداری اراک در مشهد/ پیروزی یاران نفرزاده مقابل تیم والیبال کالهبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۶ با برگزاری ۶ مسابقه وارد هفته پنجم خود شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات در شهر‌های تبریز، تهران، مشهد، گنبد و ارومیه به مصاف حریفان خود رفتند.

حساس‌ترین دیدار هفته پنجم جدال دو تیم پیکان تهران و سایپا بود. دیداری که به دلیل حضور پیمان اکبری (سرمربی سابق پیکان) روی نیمکت تیم سایپا، حساسیت‌های زیادی داشت. اکبری سال‌ها هدایت تیم پیکان را بر عهده داشت و حالا به همراه تیم دیگری مقابل پیکانی‌های شاگردانش را به میدان فرستاد.

تیم پیکان با هدایت محمد ترکاشوند و در اختیار داشتن بازیکنانی جوان، تا پیش از این مسابقه با ۴ پیروزی در صدر جدول قرار داشت، اما در این مسابقه با حساب ۳ بر صفر مقابل نارنجی پوشان شکست را متحمل شد تا روند پیروزی هایش قطع شود.

تیم خاتم اردکان، نایب قهرمان فصل قبل مسابقات لیگ و قهرمان آسیا، در هفته پنجم در تبریز میهمان تیم شهرداری این شهر بود. خاتم اردکان در چهار هفته ابتدایی لیگ ۳ پیروزی بدست آورده بود، در این مسابقه نیز موفق به شکست دادن حریف خود شد تا به چهارمین برد خود رسیده و تیم میزبانش را مغلوب کند. اردکانی‌ها در این مسابقه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند.

در دیگر دیدار دیدار‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال، پیام خراسان مشهد میزبانی شهرداری اراک را بر عهده داشت. اراکی‌ها که پیش از این تنها یک پیروزی بدست آورده بودند مقابل پیام خراسان نیز تن به شکست داده و ۳ بر صفر مغلوب میزبانشان شدند.

در آخرین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران، تیم رده پنجمی کاله آمل در تهران به مصاف تیم عقاب نهاجا رفت. در پایان این مسابقه تیم عقاب موفق شد با حساب ۳ بر ۲ مقابل کاله آمل به پیروزی برسد.

**برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

  • شهرداری تبریز صفر – خاتم اردکان ۳
  • سایپا تهران ۳– پیکان تهران صفر
  • پیام خراسان ۳ – شهروند اراک صفر
  • شهرداری گنبد ۳ -  دورنای ارومیه  ۲
  • شهرداری ارومیه صفر – شهروند ورامین ۳
  • عقاب نهاجا ۳ – کاله مازندران ۲

انتهای پیام/

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.