رتبه آخر شهرستان پیرانشهر در سرانه فضای آموزشی در استان/ شهرستان پیرانشهر در سرانه فضای آموزشی رتبه ۱۷ استان را به خود اختصاص داد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سرانه فضای آموزشی شهرستان پیرانشهر در استان از وضعیت نامطلوبی برخوردار است که رتبه آخر استانی را به خود اختصاص داده است.

رتبه آخر شهرستان پیرانشهر در سرانه فضای آموزشی در استان/ شهرستان پیرانشهر در سرانه فضای آموزشی رتبه ۱۷ استان را به خود اختصاص دادمحمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: میانگین سرانه فضای آموزشی استان ۴/۰۵ متر مربع است که در مقایسه با میانگین کشور که ۵/۱۷ مترمربع است، پایین‌تر است که به ساخت ۵ هزار کلاس درس برای جبران نیاز است.

وی افزود: در این میان سرانه فضای آموزشی پیرانشهر ۱/۷۴ متر مربع است که رتبه ۱۷ استان را دارد و پایین‌ترین نرخ فضای آموزشی در سطح استان مربوط به شهرستان پیرانشهر است.

محمدی در ادامه گفت: تراکم دانش آموزان در سر کلاس درس در پیرانشهر پس از ارومیه بیشترین مقدار در استان است که برای جبران، ۱۳ پروژه با ۹۳ کلاس در پیرانشهر در حال احداث است که حضور خیرین مدرسه ساز برای اتمام این پروژه ضروری است.

انتهای پیام / س. خ.

کمبود سرانه فضای آموزشی در پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.