توزیع ۳۵۰۰ تن کالای اساسی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از توزیع بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن کالای اساسی در سطح بازارهای استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛قوسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از توزیع بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن کالای اساسی شامل برنج، مرغ منجمد، گوشت قرمز و شکر در سطح بازارهای استان خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تنظیم بازار استان افزود:در این راستا محصولات و نهاده های کشاورزی به صورت مناسب ذخیره سازی و به منظور کنترل بازار در سطح عرضه توزیع می شود.

قوسی با اشاره به توزیع اقلام و کالاهای اساسی در سطح بازار گفت:در مجموع از ابتدای امسال بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ تن اقلام مورد نیاز و کالای اساسی مردم در سطح بازار توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از توزیع یک هزار و ۲۸۶ تن برنج در این مدت خبر داد و افزود:همچنین تاکنون  ۲۰۳ تن گوشت قرمز، یک هزار و ۲۲۲ تن مرغ منجمد و ۷۹۰ تن شکر در سطح استان توزیع شده است.

وی توزیع ۲۳۱ تن سیب درختی و ۴۱۰ تن پرتقال را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تنظیم بازار استان عنوان کرد.

قوسی اظهار کرد:دولت برنامه ریزی لازم برای ذخیره سازی کالا و نهاده های مورد نیاز را انجام داده و متناسب با نیاز جامعه به بازار تزریق می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد:همچنین با پیش بینی های انجام شده و با همکاری تشکل های بخش خصوصی نهاده های دامی از محل واردات با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان تأمین و توزیع می شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

۳۵۰۰ تن کالای اساسی در خراسان جنوبی توزیع شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار