اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط «نی ناله»در قم برگزار می شود

نظری حائل از برگزاری اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط «نی ناله» به همت این انجمن روز ۱۴ آبان امسال خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی اصغر نظری حائل مسئول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط «نی ناله»گفت:این نمایشگاه هنری به همت انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان از 4 آبان ماه به مدت 10 روز در قالب موضوعات قیام عاشورا، امام حسین(ع) و حماسه اربعین در نگارخانه شهید آوینی برگزار شد.

وی یادآورشد:در این نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی خط بیش از 10 نفر از هنرمندان استان قم در قالب خط‌های مختلف نستعلیق، شکسته، نسخ،ثلث و... در معرض بازدید قرار گرفت.

وی در خصوص برنامه‌های بسیج هنرمندان قم در هفته خوشنویسی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه معیارهای داوری در جشنواره‌های خوشنویسی، سیاه مشق و کارگاه تطبیقی نسخ، ثلث و نستعلیق با حضور اساتیدی مانند عبدالرضایی و موحد از جمله برنامه‌های انجمن خوشنویسی این سازمان در هفته خوشنویسی بود که مورد استقبال بی‌نظیر خوشنویسان قمی قرار گرفت.

مسئول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان قم با اشاره به ظرفیت بالای خوشنویسی استان قم عنوان کرد:بسیاری از خوشنویسان قمی در کشور دارای جایگاه بالایی هستند و در بسیاری از جشنواره‌های ملی خوشنویسی خوش درخشیده‌اند که نشانه توانمندی هنرمندان قمی است.

نظری حائل از برگزاری اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط «نی ناله» روز دوشنبه 14آبان ماه ساعت 15:30 خبر داد و اضافه کرد: این مراسم در نگارخانه شهید آوینی واقع در خیابان جمهوری اسلامی نبش کوچه 28 با حضور استاد ناصر طاووسی از اساتید مطرح خوشنویسی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

برپایی نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط «نی ناله»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار