تعلل وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح احیای محله سیروس

رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران از تعلل شرکت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح احیای محله سیروس تهران انتقاد کرد.

منوچهر لطفی رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران در خصوص نحوه اجرای طرح احیای محله سیروس به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:به دنبال امضای تفاهمنامه هنرمندان، معماران و مجموعه‌داران با شرکت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین‌های محله سیروس تهران هستیم اما هنوز و پس از گذشت چند ماه در ابتدای راه هستیم و اخیرا به مرحله معرفی کارشناس رسمی برای تعیین قیمت کارشناسی زمین‌ها رسیدیم و هنوز اقدام اساسی از طرف شرکت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی صورت نگرفته است.

وی افزود:البته متقاضیان بازسازی و احیای محله سیروس که همان هنرمندان، مجموعه‌داران و معماران هستند، اشتیاق زیادی برای انجام این کار دارند، اما شرکت بازآفرینی با تعلل و کندی کار را به پیش می‌برد و سرعت لازم را به کار‌ها نمی‌دهد.

گفتنی است؛ طرح احیای محله سیروس در اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار شرکت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت. هدف از طرح این مبحث احیای بخشی از بافت قدیمی شهر تهران و تبدیل آن به مکانی برای زندگی راحتتر و بهتر است.

انتهای پیام/

انتقاد رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران از تعلل وزارت راه و شهرسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار