دیدار سایپا و ماشین سازی به تعویق می‌افتد؟

مسئولان باشگاه سایپا قصد دارند با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ زمان بازی با ماشین سازی را به تعویق اندازند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سایپا تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جمعه هفته جاری (۱۸ آبان) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان سپاهان است و ۵ روز بعد یعنی چهارشنبه ۲۳ آبان در ورزشگاه دستگردی تهران از ماشین سازی تبریز میزبانی می‌کند.

این درحالی است که اردوی تیم ملی فوتبال ایران از هفته آینده آغاز می‌شود و شاگردان کارلوس کی روش باید ۲۴ و ۲۹ آبان به ترتیب در تهران و دوحه قطر به مصاف ترینیداد و توباگو و ونزوئلا بروند. به همین دلیل مسئولان باشگاه سایپا قصد دارند با ارسال نامه به کمیته مسابقات سازمان لیگ برای تعویق دیدار با ماشین سازی اقدام کنند.

سایپا با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۰ بازی قبلی اش در جایگاه ششم لیگ قرار دارد و کادرفنی این تیم روی ۳ امتیاز بازی خانگی با ماشین سازی تبریز حساب ویژه‌ای باز کرده است.

از طرفی به نظر می‌رسد سازمان لیگ در صورت درخواست باشگاه سایپا اقدامی نسبت به تعویق دیدار با ماشین سازی انجام نمی‌دهد چرا که با توجه به برنامه فشرده رقابت‌های لیگ برتر و همچنین برگزاری اردو‌های تیم ملی زمانی برای تعویق دیدار شاگردان علی دایی و رضا مهاجری وجود ندارد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تائید این خبر اظهار داشت: برای تیم ما سخت است بدون مهدی ترابی که یکی از تاثیرگذار‌ترین بازیکنان سایپا محسوب می‌شود مقابل ماشین سازی به میدان برویم. به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ می‌خواهیم اگر امکان تعویق این دیدار وجود دارد چنین کاری را انجام دهند.


بیشتر بخوانید: درویش: با اعلام دایی بازیکن جذب می کنیم/ با یک یار کمتر استقلال را شکست دادیم

دایی:در همان نیمه اول می‌توانستیم کار تیم استقلال را تمام کنیم

دشتی: با غیرت بازیکنان توانستیم استقلال را ببریم


انتهای پیام/

نامه رسمی نارنجی پوشان پایتخت برای تعویق زمان دیدار با ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار