میزبانی کرمانشاه در برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در رشته‌های ترامپولین ژیمناستیک و کونگ فو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور از ۳۰ آبان تا هشتم آذر برگزار می‌شود، گفت : این المیپاد در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار و استان کرمانشاه میزبانی دو رشته ترامپولین ژیمناستیک و کونگ فو را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: المیپاد استعداد‌های برتر رشته ترامپولین ژیمناستیک پسران کشور طی روز‌های یکم و دوم آذر باحضور ۲۲۰ ورزشکار از سراسر کشور در سالن ژیمناستیک کرمانشاه برگزار خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش استان همچنین از حضور ۵۰۳ ورزشکار رشته کونگ فو در کرمانشاه خبرداد و گفت : کار استعدادیابی این ورزشکاران نیز طی روز‌های ششم تا هشتم آذر در شهرستان قصرشیرین انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه برای اولین بار است که این المپیاد در کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: المیپاد استعداد‌های برتر ورزشی در ۶۸ رشته و باحضور ۲۴ هزار مربی و ورزشکار برگزار خواهد شد که هر استان میزبان برگزاری چند رشته است.

عزیزی استعدادیابی و گسترش پایگاه‌های قهرمانی را از جمله برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در سالجاری عنوان کرد و افزود: مهمترین هدف از برگزاری این المپیاد کشف، جذب و پرورش استعداد‌های ورزشی کشور به منظور پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی و همگانی کردن ورزش در جامعه است .

 

 

انتهای پیام/د

المیپاد استعداد‌های برتر ورزشی در ۶۸ رشته برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.