اخبار باشگاه صنعت نفت آبادان؛

کرار برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان مشکلی نخواهد داشت

تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از یک روز تعطیلی، بعد از ظهر امروز برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان پیگیری خواهد شد.

کرار برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان مشکلی نخواهد داشت/ پیگیری تمرینات برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان، یک روز  به شاگردانش استراحت داده بود از بعد از ظهر امروز (دوشنبه) تمرینات این تیم برای دیدار مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در چاچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال را پیگیری خواهد کرد.

وضعیت مصدومان و محرومان

حسین بغلانی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل فولاد خوزستان در این دیدار غایب خواهد بود، در مورد مصدومان تیم فوتبال صنعت نفت هم در پایان تمرینات تصمیم گیری خواهد شد.

 کرار جاسم هافبک عراقی این تیم هم که به دلیل مشکلات خانوادگی بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان به عراق سفر کرده بود پس از بر طرف شدن مشکلاتش برای حضور در این دیدار مشکلی نخواهد داشت.

برنامه سفر به مسجد سلیمان

بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان روز شنبه به مسجد سلیمان سفر خواهند کرد و یک جلسه تمرینی در این شهر برگزار خواهند کرد.

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان روز یکشنبه 20 آبان، ساعت: 16:45 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان پس از گذشت 11 هفته از لیگ برتر تنها یک پیروزی کسب کرده اند و به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا هوادارانشان را برای ادامه رقابت های لیگ برتر امیدوار کنند.


بیشتر بخوانید:

صنعت نفت آبادان ۰ - ۰ فولاد خوزستان / تقسیم امتیازات در دربی خوزستان

مهدی: احتمال جریمه باشگاه‌ها از سوی AFC وجود دارد

باشگاه صنعت نفت آبادان به رای کمیته انضباطی اعتراض کرد


انتهای پیام/

آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار