به منظور ساماندهی وانت بار‌ها و دست فروشان دوره گرد و جلوگیری از سد معبر در شهرستان هرسین جلسه‌ای در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین از ساماندهی وانت بار‌ها و دست فروشان دوره گرد و جلوگیری از سد معبر مخصوصاً در خیابان اصلی شهر بعنوان یکی از مهمترین خواسته‌های به حق و مطالبات جدی شهروندان هرسینی یاد کرد .

وی گفت : اینگونه ناهنجاری‌های اجتماعی در محیط‌های شهری با توجه به تبعات و معضلات ناشی از آن پایه گذار اتفاقات و آسیب‌هایی همچون آلودگی صوتی و مشکلات ترافیکی است که علاوه بر اثرات منفی روانی نظم و زندگی عادی شهروندان را مختل و حقوق شهروندی را نقض میکند و با توجه به فراخور شرایط و وضعیت روحی و روانی افراد تأثیرات مخربی برای آنان ایجاد میکند.

رستمی افزود : در راستای برخورد قانونی با وانت بار‌ها و دست فروشان دوره گرد وضعیت کسب و کار آنان در نظر گرفته خواهد شد.

وی در راستای تحقق و جلوگیری از نقض حقوق شهروندی بر لزوم هماهنگی بین دستگاهی و اجرای دقیق مقررات مربوطه تأکید کرد.

 پاسخ به موقع به استعلامات صنفی توسط دستگاه‌های ذی ربط، بررسی مجوز اصنافی که اقدام به سد معبر می‌نمایند، شناسایی اصناف مزاحم، وانت بار‌ها و دست فروشان، بررسی ابعاد مختلف و مکان‌های در نظر گرفته شده برای انتقال وانت بار‌ها و دست فروشان به آنجا و رعایت دقیق قوانین نظام صنفی در صدور مجوز اصناف از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

لزوم هماهنگی بین دستگاهی و اجرای دقیق مقررات ساماندهی وانت بارها

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.