نوسازی سالانه 8 هزار واحد مسکونی ازسوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت:امسال ساخت و بهسازی ۹ هزار واحد مسکونی را در دست اقدام داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،خانی  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: بازسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها با در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزان قیمت و وام های قرض الحسنه ای سبب شد که هم از حاشیه نشینی روستائیان و نیز از توسعه حاشیه نشینی در شهرها جلوگیری کنیم.

وی بیان داشت: واگذاری زمین و ساخت سالانه پنج هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۴ در دستور کار بود که در بسیاری از مواقع بیش از این میزان کار بهسازی و نوسازی در یک سال صورت گرفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تقریبا سالانه هشت هزار واحد را نوسازی می کنیم،‌ ادامه داد: امسال ساخت و بهسازی ۹ هزار واحد مسکونی را در دست اقدام داریم.

وی با اشاره به اینکه هر پنج سال یکبار تعداد واحدهای مسکونی مورد نیاز روستایی بررسی می شود و اینکه چه تعداد مسکن روستایی باید مقاوم سازی شود و چه تعداد مسکن روستایی غیر مقاوم داریم که امسال چهارمین دوره از این آمار گیری برگزار و از چند هفته پیش آغاز شده است، ادامه داد: وام های ۲۵ میلیون تومانی با کمترین سود را در اختیار روستائیان قرار می دهیم که اقدام به ساخت و نوسازی مسکن کنند.

خانی گفت: مقرر شده است که تا سال ۱۴۰۴، ۸۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شوند.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی از حاشیه نشینی جلوگیری کرد

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.